دانلود فری دام Freedom 1.8.4 – خرید امکانات پولی برنامه ها و بازی های اندروید

نویسنده: omid | 87567 بازدید
4 شهریور 1396

حتما برای شما نیز پیش آمده است که پس از دانلود بازی و برنامه ای برای اندرویدفون خود و پس از استفاده از متوجه شوید که برای اجرای آن نیازمند خرید می باشید! به عنوان مثال یک بازی رایگان را دانلود می کنید که در کل شامل چندین مرحله و سلاح هست و تا جایی که پیش می روید می بینید که برای پیش بردن بازی حتما باید پول پرداخت کنید و یا برنامه ی ویرایش عکس را نصب می کنید که برخی از افکت های آن قفل هستند و برای باز کردن افکت های قفل شده باید پول بپردازید. در این گونه مواقع اپلیکیشن قدرتمند و کاربردی Freedom به شما کمک خواهد که بدون پرداخت هیچ هزینه ای به راحتی قفل بازی ها و برنامه را باز کنید و از همه ی امکانات و قابلیت های آن استفاده ی کامل را ببرید.

برنامه فری دام که از بهترین برنامه های هک بازی و برنامه اندروید به شمار می رود، از بیشتر بازی ها و اپلیکیشنها پشتیبانی می کند و کار با آن بسیار آسان است و با ان تا حدود ۲۰۰ دلار در بازی هایی همچون آسفالت ۷ ، world at arms و … توانسه ایم خرید انجام دهیم!
ما امروز در گت اندروید آخرین نسخه ی برنامه ی Freedom را برای شما قرار داده ایم که به صورت کاملا تست شده می باشد و با آن می توانید تا هزاران دلار از امکانات برنامه ها و بازی ها خریداری کنید. به علاوه شما می توانید با خواندن به ادامه ی مطلب روش کار با برنامه را فرا بگیرید .

نکته بسیار مهم :

توسط این روش امکانات پولی نرم افزارها و بازی ها که به صورت پرداخت از طریق دلار صورت می گیرد به رایگان قابل انجام است این نرم افزار فقط قادر است نرم افزارهایی که در گوگل پلی عبارتIn-App Purchases را در جلویشان دارد خریداری کامل نمایید یعنی قسمت هایی از نرم افزار پولی است و از طریق منوی خود نرم افزار قابل خریداری است همچنین قادر به خرید 100% نرم افزارها نیست و در تعدادی از برنامه های مطرح و معروف این روش و حقه پج شده است .


آموزش کار با برنامه و خرید امکانات پولی برنامه ها :

در اموزش ما روش خرید امکانات xx را آموزش داده ایم و خرید امکانات بازی ها و برنامه های دیگر نیز به همین روال می باشد.

مرحله ی اول: نرم افزار Freedom را دریافت کرده و آن را برروی اسمارت فون خود نصب کنید و در نهایت آن را اجرا کنید.
مرحله ی دوم: با اجرای برنامه ی فریدوم، لیستی از برنامه ها و بازی ها را برای شما نمایش می دهد که شما به دلخواه می توانید یکی را انتخاب کنید. در این روش ما برنامه ی xx را انتخاب می کنیم. پس از انتخاب برنامه یک متن نمایش داده می شود و شما باید صبر کنید تا برنامه ی انتخاب شده به صورت خودکار اجرا شود.
مرحله ی سوم: در این مرحله باید از برنامه IN-APP purchase را انتخاب کنید.
مرحله ی چهارم: پس از پشت سر گذاشتن سه مرحله ی بالا، گوگل پلی استوری به صورت خودکار باز می شود و قسمت پرداخت نمایش داده می شود و شما با کمال تعجب می بینید که نیازی به وارد کردن شماره کارت و .. نیست و به صورت خودکار شماره کارتی وارد شده است! برروی دکمه ی Accept & Buy کلیک کرده و صبر کنید تا فرایند خرید صورت بگیرد.
مرحله ی پنجم: پس از این کارها اگر برنامه ی مورد نظر را اجرا کنید متوجه ی شوید که همه ی امکانات این برنامه باز هستند!



پیش نیازهای برنامه ی Freedom :

1 – یک عدد گوشی روت شده !
2 – برنامه ی Google play installer – گوگل پلی اینستالر (دانلود)
3 – برنامه ی Google Play Store – گوگل پلی استور (دانلود)
4 – برنامه ی گذر از تحریم
5 - استفاده از حالت هواپیما


توجه داشته باشید که با این روش حق نویسنده ضایع نمی شود و پول به حساب طراح برنامه و بازی واریز می شود ولی این وسط گوگل ضرر میکنه، پس از مدتی بدون شک گوگل از کار شما باخبر میشه و باید با اکانت دیگه این کار رو کنید.

بیشتر بخوانید:

  1. 16 اسفند 1394 16:45
    نپسندیدم 0 پسندیدم
    ariyan | ميهمان
    سلام ممنون از سایت خوبتون فقط می خواستم ببینم هی دی رو هک می کنه یا نه ؟؟؟؟

  2. Mostafa Shabannejad
    آفلاین 8 دی 1393 18:44
    نپسندیدم -2 پسندیدم
    mostafa910 | عضو سايت
    آقا گوگل پلی اینستالر من نصب نمیشه؛ چیکارش کنم؟؟؟؟؟


    --------------------

دانلود جدیدترین برنامه ها و بازی های اندروید
گت اندروید از بروزترین سایت های اندرویدی در ایران از سال 1392 فعالیت خود را آغاز کرده و همچنان در خدمت شما کاربران گرامی است.