آموزش حذف و دیلیت دائم اکانت تلگرام

نویسنده: Arya | 16839 بازدید
4 اسفند 1395

اگر می خواهید اکانت تلگرام خود را حذف کنید، می توانید این کار را در صفحه غیر فعال کردن انجام دهید. توجه داشته باشید که با پاک کردن حساب تمام پیام ها، گروه ها و مخاطبین شما به طور دائم حذف می شوند. این عمل باید از طریق حساب تلگرام شما تایید شود و قابل بازگشت نیست. ما توصیه می کنیم برای این فرایند از یک مرورگر غیر تلفن همراه استفاده کنید.

با دیلیت اکانت تلگرام شما تمام اطلاعاتتان از سیستم تلگرام حذف خواهند شد: همه پیام ها، گروه ها و مخاطب های مرتبط با حساب شما حذف خواهند شد.
مخاطبین شما هنوز قادر به چت با گروه هایی که شما ایجاد کرده اید خواهند بود، و آنها هنوز هم کپی پیام هایی که شما برایشان ارسال کرده اید را دارند. بنابراین اگر می خواهید پیام هایی ارسال کنید که بدون هیچ ردی ناپدید شوند، به جای آن از تایمر خود تخریبی (self-destruct timer) تلگرام استفاده کنید.

آموزش حذف اکانت تلگرام:
1- مرورگر اینترنت خود را باز کرده و وارد صفحه غیر فعال کردن اکانت تلگرام شوید.
2- شماره موبایل خود را به همراه +98 وارد کنید (مثال: +989351234567) و Next را بزنید.
آموزش حذف و دیلیت دائم اکانت تلگرام

3- یک رمز عبور برای شما در پیام رسان تلگرام ارسال می شود که باید آن را در کادر Password وارد کرده و گزینه Sing in را بزنید.


4- مجددا وارد مرورگر خود شده و در صفحه مربوطه کدی که به تلگرام شما ارسال شده است را وارد کنید :


5- در صفحه بعدی دلیل حذف اکانت خود را نوشته و گزینه Done را بزنید.


6- در پایان گزینه Yes, delete my account را بزنید تا اکانت تلگرام شما برای همیشه حذف شود.

بیشتر بخوانید:

دانلود جدیدترین برنامه ها و بازی های اندروید
گت اندروید از بروزترین سایت های اندرویدی در ایران از سال 1392 فعالیت خود را آغاز کرده و همچنان در خدمت شما کاربران گرامی است.