کماندار | Archer

نویسنده: Arya | 10064 بازدید
13 دی 1393

کماندار | Archer
اولین مبارزی که با ارتقا در پادگان آزاد می شود زنی با موهای صورتی و چشمانی تیره است.
از دیگر خصوصیات ظاهری اش لباس کوتاه سبز رنگ و کیسه ای حاوی تیرکمانهایی که به پشتش آویزان است می باشد.
کمانداران نیز هدف خاصی را مد نظر قرار نمی دهند و هر هدفی که نزدیک تر باشد مورد تهاجم قرار می دهند.( به غیر نیروهای موجود در قلعه ی دشمن که اولویت اول کمانداران محسوب می شوند )

کماندار | Archer



استراتژی دفاعی:
کمانداران نیروهای مطلوبی برای قلعه هستند. توانایی ضربه زدن به اهداف هوایی برتری قابل توجه آنها نسبت به بربر هاست که تنها می توانند به اهداف زمینی آسیب وارد کنند .
اما باید مراقب جادوی آذرخش ( رعد و برق) بود ، چون اگر دشمن بتواند نیروهای موجود در قلعه ی شما را اقوا کند و همه ی آنها را در یک نقطه جمع کند می تواند با یک جادوی رعد و برق همه ی کمانداران را نابود کند ! ( بهتر است قلعه در قلب قبیله قرار بگیرد)
نقطه ی ضعف عمده ی کمانداران هنگام دفاع زمانی است که پشت دیوار قرار دارد! اگر نیروهای دشمن برای مثال بربر ها یا غول ها باشند تنها در صورتی می توانند به کمانداران که داخل دیوار دفاعی قرار دارند ضربه وارد کنند که از دیوار عبور کنند ، در این حین که آنها سرگرم دیوار شکنی هستند کمانداران می توانند با توجه به فاصله ای که دارند به آنها ضربه وارد کنند اما اغلب فراموش می کنند که پشت دیوار بمانند و شروع به حمله در فضای باز می کنند !

استراتژی هجومی:
کمانداران وقتی زیر آتش دشمن قرار بگیرند خیلی ضعیف هستند و به سرعت نابود می شوند اما قابلیت ضربه زدن به هدف از فاصله ای مشخص و همچنین اهداف پشت دیوار از مزیت های هجومی آنهاست.
تقریبا همه ی عناصر دفاعی حریف به راحتی می توانند آنها را از پای در بیاورند ، به خصوص خمپاره اندازها ، بمب های زمینی و مین ها و برج جادوگر که می توانند با هر واحد ضربه ی خود یک دسته از آرچرها را به سرعت نابود سازند.
بنابراین بهتر است این ضعف چشمگیر کمانداران با دسته بندی آنها به چند گروه مختلف پوشش داده شود .
عملکرد کمانداران هنگامی که به صورت گروهی به اهداف یورش می برند چشمنواز است اما بهتر است برای لذت بردن از این خصوصیت تهاجمیشان آنها را از محدوده ی حفاظتی پوششی خمپاره انداز و برج جادوگر دور نگه داشت.
با توجه سلامتی پایین کمانداران اکثر افراد از بربر ها و غول ها به عنوان عناصر انحرافی برای حمایت از کمانداران استفاده می کنند.
برای حمله به بیس هایی با سطوح بالا فقط استفاده از آرچر ها و بربر ها شانس کمی را برای صدمه زدن به حریف داراست( حتی برای دستیابی به دو ستاره ( تخریب حداقل نیمی از سازه های دشمن به اضافه ی نابودی خانه ی اصلی))
نقطه ی کور خمپاره انداز کوچک تر از محدوده ی کماندارن است و این بدان معناست که کمانداران از هیچکدام از عناصر دفاعی دشمن در امان نیستند به غیر از عناصر دفاعی هوایی !
استراتژی حمله ای برتر کمانداران نسبت به بربر ها این است که در صورتی که یک سازه ی دشمن در نقاط کور فرار گرفته باشد( به طوری که بر خلاف بربر ها که باید کاملا به هدف نزدیک باشند کمانداران با فاصله از هدف به آن ضربه می زنند) حتی با استفاده از یک کماندار می توان خسارت زیادی به حریف وارد کرد و مقادیر زیادی از منابع حریف را غارت کرد..

تفاوت های سطوح ارتقاء:
در سطح یک و دو ، کماندار موهایی صورتی و کماندانی پر از کمانهایی با پیکان صورتی و شنلی سبز رنگ دارد.
سطح سه و چهار : موهای بنفش پیکانهای آتشین
سطح پنج: روسری سبز ، موی صورتی و پیکانهای آتشین
سطح ششم: موهای بنفش و بلند تر نسبت به قبل ، یک تاج بر پیشانی و شنل سیاه
سطح هفتم: کماندار کمی بزرگتر میشود.همچنین خطی طلایی بر روی شنل اش نمایان است.

سایر دانستنی ها :
اینکه کیسه ی کوچکی که به کمرش وصل است چه کاربردی دارد هنوز مشخص نیست . بیشتر به نظر می رسد کیسه ی آب باشد!
کمانداران محبوب ترین نیروها برای قرار گیری در قلعه هستند.
هنگامی که بر روی اردوگاه ارتش اشاره کنید کمانداران مستقر در کمپ سه بار دستان مشت شده ی خود را به سمت آسمان بالا می برند.
اگر تمام اردوگاه های خود را به بالاترین سطح ارتقاء دهید می توانید حداکثر از ۲۴۰ کماندار در یک زمان استفاده کنید.
اگر قلعه را تا بالاترین سطح ممکن ارتقاء داده باشید می توانید ۳۵ کماندار دیگر را در کنار ۲۴۰ تای قبلی دراختیار داشته باشید.
با ارتقاء ملکه ی کماندار به بالاترین سطح ممکنه ۱۲ کماندار دیگر احضار می شوند !
کمانداران با هر بار شلیک خمپاره اندازی همسان با سطح ارتقایی خودشان در خطر نابودی کامل قرار می گیرند. از سطح هشتم به بالاتر خانه ی اصلی ، حتی بالاترین سطح کمانداران می توانند با یکبار شلیک خمپاره انداز از بین بروند.

کماندار | Archer

کماندار | Archer

ویدیوی معرفی و تریلر کماندار | Archer

بیشتر بخوانید:

دانلود جدیدترین برنامه ها و بازی های اندروید
گت اندروید از بروزترین سایت های اندرویدی در ایران از سال 1392 فعالیت خود را آغاز کرده و همچنان در خدمت شما کاربران گرامی است.