ضد هوایی | Air Defense

نویسنده: Arya | 13188 بازدید
14 دی 1393

راهنمای ضد هوایی Air defense در بازی clash of clans

ضد هوایی:
ضد هوایی یک سازه ی بسیار قدرتمند جهت آسیب رسانی به نیروهای هوایی دشمن است.
ضد هوایی می تواند فقط یک هدف را در هر بار شلیک خورد مورد اصابت قرار دهد.

استراتژی دفاعی:
ضد هوایی محدوده ی قابل توجهی را تحت پوشش قرار می دهد و قدرت تخریبی بسیار بالایی هم در هر بار شلیک دارد. بنابراین با توجه به محدوده ی پوششی شان بهتر است طوری مستقر شوند که تا حد ممکن فضای داخل قبیله را تحت حفاظت قرار دهند.
با توجه به اینکه ضد هوایی نمی تواند به پیاده نظام دشمن آسیبی وارد کند ، یکی از نخستین اهداف نیرو های دشمن خواهد بود. بنابراین بهتر است به خوبی از ضد هوایی حمایت شود. تا جایی که ممکن است ضد هوایی را در لایه ی دوم دفاعی خود قرار دهید ، لایه ای پشت عناصری دفاعی ای مانند توپخانه ها و برج ها.

استراتژی هجومی:
ضد هوایی دشمن به طور معمول اولین هدف در هر حمله است زیرا از بین بردن آن کمکی شایان برای تسریع در نابودی سایر سازه های دشمن است. حال می خواهد به کار گیری فرشته باشد برای پشتیبانی از نیروهای پیاده ، یا به کار گیری نیرو های هوایی.
بالن ها با یکی دو شلیک ضد هوایی سقوط می کنند بنابراین اگر می خواهید از آنها استفاده کنید حتما یا آنها را از محدوده ی محافظت ضد هوایی دور نگه دارید و یا ابتدا ضد هوایی را نابود کنید و سپس آنها را به میدان بفرستید.
یکی از بهترین روش ها برای تخریب ضد هوایی فرستادن گروهی بزرگ از مینیون هاست. ضد هوایی در هر بار شلیک اش معطوف یک واحد هوایی خواهد بود و این حربه می تواند بسیار موفقیت آمیز باشد.


خصوصیات ضدهوایی (air defense) در سطح ۱ :

✔ میزان خسارت در ثانیه : ۸۰
✔ سلامتی : ۸۰۰
✔ برد هدف : ۱۰ بلوک
✔ نوع هدفگیری : به صورت تکی
✔ نوع اهداف : فقط هوایی
✔ هدف مورد علاقه : همه چیز



این ساختمان دارای هشت سطح می باشد:
ضد هوایی | Air Defense


مشخصات :
ضد هوایی | Air Defense

ویدیوی معرفی و تریلر ضد هوایی | Air Defense

بیشتر بخوانید:

دانلود جدیدترین برنامه ها و بازی های اندروید
گت اندروید از بروزترین سایت های اندرویدی در ایران از سال 1392 فعالیت خود را آغاز کرده و همچنان در خدمت شما کاربران گرامی است.