طلسم خشم | Rage Spell

نویسنده: Arya | 7524 بازدید
16 دی 1393

آموزش طلسم خشم Rage spell در بازی clash of clans

طلسم خشم:
طلسم خشم (Rage Spell) یک حلقه بنفش روی زمین ایجاد می کند و به سربازانی که داخل محدوده آن باشند سرعت و قدرت می بخشد و در مورد فرشته شفا دهنده (Healer) به همان مقدار که به قدرت تخریب پذیری سربازان می افزاید ،به همان مقدار قدرت شفا دهی (Healing) می دهد .

استراتژی هجومی:
طلسم خشم بر اساس سطحی که دارد بر سرعت و قدرت نیرو های تحت حمایت خودش می افزاید ، اگر فرشته ی شفا بخش هم در این هاله قرار بگیرد با سرعت بیشتری مداوا می کند .
بهتر است این طلسم را در نقطه ای رها کنید که حدودا ۳-۴ خانه جلو تر از نیرو هایتان هاله ایجاد کند تا نیرو ها وقتی داخلش می شوند حداکثر بهره را از این طلسم ببرند.اگر طلسم را درست در جایی که هستند رها کنید به واسطه ی سرعتی که دریافت می کنند به سرعت از شعاع طلسم خارج شده و دیگر نمی توانند از برتری ای که طلسم خشم بهشان می داده سود ببرند.
اگر طلسم خشم همراه با طلسم شفا دهنده استفاده شود اثری فوق العاده خواهد داشت .

سایر دانستنی ها :
سطح پنجم طلسم خشم می تواند به پکا این قدرت را بدهد که در طی چند ثانیه خانه ی اصلی را نابود سازد.
طلسم خشم فیزیک قهرمانان را دو برابر می کند.

نکات مهم :

✔ طلسم خشم (Rage Spell) به هر واحد که در محدوده آن باشد به درصد خاصی سرعت و قدرت می دهد که این درصد به سطح (Level) طلسم بستگی دارد (در ادامه به آن خواهیم پرداخت) . این طلسم هنگامی بسیار موثر است که از نیروهای با قدرت بالا مثل اژدها (Dragon) و یا پکا (P.E.K.K.A) استفاده کنید.

✔ در مورد فرشته التیام دهنده اگر در محدوده طلسم خشم باشد طلسم خشم به همان نسبت که به دیگر سربازان قدرت تخریب پذیری می دهد ، قدرت شفای فرشته شفادهنده را بیشتر می کند.

✔ این طلسم بیشترین تاثیر را موقعی می گذارد که آن را در فاصله تقریبا ۳-۴ بلوک از جایی که هدف بغدی نیروهای شماست. این حرکت باعت می شود سربازان شما بیشترین بهره را از این طلسم ببرند. اگر این طلسم را زیر پای سربازان درحال حرکت بیاندازید از روی آن عبور کرده و طلسم شما کارایی خود را از دست می دهد.

✔ اگر شما طلسم خشم را به طلسم شفا (Healing Spell) با هم استفاده کنید یک قدرت فنا ناپذیر بوجود می آید که رویارویی با آن بسیار سخت است.


مشخصات:
طلسم خشم | Rage Spell

ویدیوی معرفی و تریلر طلسم خشم | Rage Spell

بیشتر بخوانید:

دانلود جدیدترین برنامه ها و بازی های اندروید
گت اندروید از بروزترین سایت های اندرویدی در ایران از سال 1392 فعالیت خود را آغاز کرده و همچنان در خدمت شما کاربران گرامی است.