طلسم پرش | Jump spell


اولین سامانه مدیریت خانواده و مراقبت از خانواده در فضای مجازی در ایران
- موقعیت لحظه ای و مسیر یابی خطی
- گزارش عملکرد در شبکه های اجتماعی
- تلگرام ، واتس اپ ، اینستاگرام ، لاین
- مدیریت دسترسی به وب سایتها
- امکان فیلترینگ تماس ها و پیامک ها
- و ده ها قابلیت کاربردی دیگر

دانلود نرم افزار



طلسم پرش | Jump spell

آموزش طلسم پرش Jump spell در بازی clash of clans

طلسم پرش:
اگر نیروهایتان پشت دیوار قبیله ی دشمن گرفتار شده اند با استفاده از طلسم پرش | Jump spell می توانید راه را برایشان باز کنید!
حتی اولین سطح این طلسم هم می تواند برای تمام نیروها توانایی عبور از دیوار را فراهم سازد ، تغییر در سطوح طلسم تغییر در میزان زمان این کارایی را افزایش خواهد داد. برای مثال طلسم پرش سطح سوم تقریبا دو برابر زمان طلسم سطح اول قدرت عبور از دیوار را به نیروها می دهد.

استراتژی هجومی:
در ابتدا باید مراقب باشید که همواره طلسم پرش را در نزدیکی دیوار رها کنید. اگر تصادفا این طلسم را در جایی رها کنید که فایده ای نداشته باشد یک طلسم ، زمان و مقدار زیادی اکسیر را از دست داده اید.
این طلسم به خصوص در برابر دیوار های دو لایه و سه لایه کارایی دارد وگرنه استفاده از آن در مقابل دیوار های تک لایه تقریبا بی معنی است.
از آنجا که رها کردن این طلسم چند بار در یک نقطه تاثیری ندارد مراقب باشید بیش از یکی را در یک نقطه رها نکنید.

سایر دانستنی ها :
سطوح دیوار هر چقدر باشید فرقی ندارد ، طلسم پرش هر نیرویی را که بخواهید از روی هر سطح دیواری رد خواهد کرد.
تنها نیرو هایی که طلسم پرش برای آنها بی فایده است هوگ ها ، دیوار شکنان و کلیه ی نیرو های هوایی هستند.
شعاع این طلسم نیز به اندازه ی سه طلسم قبلی( شفادهنده ، رعد و برق ،خشم) است.

مشخصات:

طلسم پرش | Jump spell



"Walls slowing you down? Try making a shortcut!
Cast this spell near enemy walls to create a route straight over them. Your troops will jump over affected wall pieces as if they weren't even there!"


Summary
To help illustrate how this spell operates, Supercell posted a teaser video on their Clash of Clans Facebook page: Jump Spell Video
The level 1 Jump Spell allows all Troops and Heroes to jump Walls.
Upgrading the spell will increase its duration on the battlefield (the level 3 Jump Spell lasts three times as long as the level 1 one).

Offensive Strategy
Make sure to always use the Jump Spell near Walls! If you accidentally use the Jump Spell elsewhere, it will have no effect, wasting the spell, your Elixir and your time.
This spell is more effective on doubled or tripled Walls; otherwise the spell is not utilized to its maximum capability, making it much less valuable to use.
The effects of the Jump Spell do not change if you drop more than one spell in the same area, so be careful not to use to in the same place!
Especially with the new Wall Breaker AI, Jump Spells can be quite useful for getting Troops deep into the interior of a base. Once Wall Breakers have initially breached the exterior Walls, any new ones tend to be attracted to adjacent cells rather than those behind the breach. A Jump Spell, however, can be placed behind the initial breach to quickly allow Ground Troops access to the second layer of the base where the storages and heavy defenses (Mortars, X-Bows, etc.) are typically positioned.

Trivia
The level of the Wall does not matter to the Jump Spell; Troops will be able to jump over Walls of any level.
Jump Spells have no effect whatsoever on air units, as they already ignore Walls since they are flying. This also does not change the behaviour of Hog Riders or Wall Breakers in any way.
The rings that circulate around the illustration of the Jump Spell is to resemble the action when troops jump over Walls.
The spell acts like a better (albeit temporary and more expensive) Wall Breaker.
The update on 17 June 2013 changed the behavior of Jump Spell. Prior to the update, the level 1 Jump Spell only affected Troops that required 4 or less housing spaces (Barbarians, Archers, Goblins, Wizards), with the remainder requiring level 2 to jump Walls. As of 17 June 2013, all Troops are able to use a level 1 Jump Spell, with level 2 doubling the spell's duration.
As in the July 3rd update, the Jump Spell adds a better "battle flow." If troops sense a better route, they will now walk over to the Jump Spell, so if they are close by, they can still walk over to the Jump Spell, even if they were not there when first placed. In other words, the old Jump Spell determines the area of troops that can jump over Walls, while the new Jump Spell determines the area of Walls that can be jumped over.
The Jump Spell's area was decreased the same day to make it more precise.
Although the Jump Spell can be upgraded to level 2 in the level 6 Laboratory, only Troops and Spells that are already unlocked will appear in the Laboratory upgrade interface. The Jump Spell will not appear in the Laboratory until the Spell Factory has been upgraded to level 4 (which requires Town Hall level 9). Most players already have a level 7 Laboratory by that time; if so, the first upgrade will be available as soon as the Spell Factory level 4 upgrade finishes.

{related-news}