ملکه کماندار | Archer Queen

نویسنده: Arya | 13669 بازدید
26 دی 1393

ملکه ی کماندار Archer Queen در clash of clans

ملکه ی کماندار:
ملکه ی کماندار در اصل ورژن نیرومند کماندار است. هزینه ای که برایش باید بپردازید 40 هزار اکسیر سیاه است.
همانند بربرشاه ، ملکه ی کماندار هم یک نیروی جاودانه است و هر قبیله فقط یکی از او می تواند در اختیار داشته باشد.
همچنین به مثل بربرشاه ، اگر ملکه ی کماندار در یک نبرد مصدوم شود یا بمیرد برای بازیابی سلامت جسمانی اش نیاز به زمانی استراحت دارد. ( در این مورد خصوصیاتش کاملا شبیه دیگر قهرمان بازی بربرشاه است)

استراتژی دفاعی:
می توان محراب ملکه ی کماندار را در نزدیکی محراب بربرشاه قرار داد ، بدین ترتیب این دو با هم تشکیل تیمی می دهند که قدرت تخریبی فراوانی دارد و می تواند بخش عمده ای از پیاده نظام دشمن متجاوز را نابود کند.
ملکه ی کماندار به سه دلیل از نظر دفاعی بسیار بهتر از بربرشاه عمل می کند. اولا توانایی او در آسیب رسانی از فاصله به دشمن است . ثانیا حملاتش سریع تر است و در نهایت سومین دلیل و به نوعی برترین دلیل این ادعا توانایی مبارزه با نیروی هوایی دشمن است.

استراتژی هجومی:
برد هدف مورد نظر ملکه ی کماندار نسبت به کماندار معمولی بیشتر است( ۵ مربع که این مقدار یک و نیم مربع بیشتر از فاصله ای است که کماندار هدف را مورد اصابت قرار می دهد ). بنابراین یک استراتژی مناسب این است که گروهی از غول ها ، پکا ها یا گولم ها را که نیرو های پیاده نظام هستند را به نبرد فرستاد سپس تعداد کماندار را برای حمایت از آنان فرستاد و در آخر ملکه ی کماندار را به عنوان قوی ترین نیروی پشتیبان به کار برد.

تفاوت های سطوح ارتقاء:
در سطح دهم تاجی که بر سر دارد طلایی می شود.
در سطح بیستم دسته ی کمانش هم طلایی می شود.

ملکه کماندار | Archer Queen


سایر دانستنی ها :
این قهرمان محبوب در روز ۱۰ ژوئن ۲۰۱۳ به بازی افزوده شد.
زمانی که شما در حال ارتقاء سطح ملکه ی کماندار هستید تا اتمام این امر نه می توانید در حملات از او بهره ببرید و نه او توانایی دفاع از قبیله را خواهد داشت!
هر باری که ملکه ی کماندار زه کمانش را می کشد ۳ تیر سریعا به سمت هدف پرتاپ می کند( اگرچه این ۳ تیر فقط به یک هدف آسیب می رساند و نه به چندین هدف)
تله ی زمینی در برابر ملکه ی کماندار نمی تواند کارایی داشته باشد.


مشخصات :
برای مشاهده تصویر در سایز بزرگتر روی آن کلیک کنید

ویدیوی معرفی و تریلر ملکه کماندار | Archer Queen

بیشتر بخوانید:

  1. 30 بهمن 1393 11:38
    نپسندیدم +1 پسندیدم
    arya1 | ميهمان
    سلام با اجازت کپی کردم منبع هم ذکر کردم سایت زیبایی داری

دانلود جدیدترین برنامه ها و بازی های اندروید
گت اندروید از بروزترین سایت های اندرویدی در ایران از سال 1392 فعالیت خود را آغاز کرده و همچنان در خدمت شما کاربران گرامی است.