پکا | P.E.K.K.A

نویسنده: Arya | 22999 بازدید
4 بهمن 1393

سرباز معمولی پکا P.E.K.K.A در clash of clans

پکا:
خیلی ها برایشان سوال است که دقیقا پکا نماد چیست؟ آیا او یک شوالیه است ؟ سامورایی ؟ یا یک آدم آهنی؟ هنوز کسی نمی داند. در حالی که در مونث بودن یا مذکر بودن او بسیار شک و شبهه و سوال مطرح است اما بر اساس آنچه که هنگام بارگذاری بازی در حین اجرا نمایان می شود می توان استنباط کرد که این نیرو مونث است!
دو خوشه ی کریستالی از دو طرف سرش بیرون زده و یک شمشیر را در دستش حمل می کند.
این پیاده نظام زره پوش ضربات بسیار قوی ای دارد اما در مقابل الکتریسیته تحمل زیادی ندارد. به سبب زرهی که بر تن دارد آسیبی دو چندان از جانب تسلای مخفی به او وارد می شود ( تسلا واحد سنجش جریان مغناطیسی است)
او پر هزینه ترین نیروی اکسیری است و بیشترین زمان تعلیمی را هم صرف می کند.

استراتژی دفاعی:
اگرچه تسلای مخفی قدرت این را دارد که یک پکا را به راحتی از بین ببرد اما وقتی گروهی پکا حمله ور شوند قضیه کمی فرق می کند. پس نباید فقط به تسلا تکیه کرد و باید به روش های دفاعی دیگر هم متوسل شد.
پکا ها تحت تاثیر تله ی فنری قرار نمی گیرند !

استراتژی هجومی:
با توجه به قدرت تهاجمی و سلامت بالای پکا ها توصیه می شود هنگامی که روانه ی میدان جنگ می شودند به صورت دسته های دوتایی و از گوشه ها یا در نزدیکی سازه های دفاعی دشمن رها شوند.
اکثر سازه ها بعد از دو ضربه ی پکا منهدم می شوند و این به دلیل ضربات مهلک پکاست ( بین ۶۰۰ تا ۹۰۰ خسران در ضربه بر اساس سطوح مختلف اش). به این ترتیب دو پکا با یکدیگر و با یک ضربه می توانند اغلب سازه ها را با خاک یکی کنند!
اگر قبیله ی دشمن با بالاترین سطح دیواری محاصره شده باشد شاید بهتر باشد یک گروه از پکا ها را به میدان بفرستید. این روش این امکان را می دهد که با یک ضربه ی این گروه دیوار شکسته شده و راه نفوذ برای سایر نیرو ها باز شود. با این حال مراقب تسلا های مخفی باشید و به خاطر داشته باشید که تسلا ها دو برابر سایر عوامل دفاعی دشمن به پکاها را صدمه وارد می کنند.

تفاوت های سطوح ارتقاء:
سطح دوم : تنها تغییر این سطح نسبت به سطح اول این است که رنگ نوک شمشیر پکا همرنگ اکسیر ( بنفش) می شود.
سطح سوم: زره ی پکا تیره می شود ، کمی بزرگتر می شود ، چشم ها ، شاخ ها و شمشیرش قرمز می شوند.
سطح چهارم: پکا دو شمشیر حمل می کند و رنگ شاخ هایش صورتی می شود.
سطح پنجم : رنگ زره اش بنفش تیره و دسته های شمشیرش طلایی می شوند. شاخ ها و نوک شمشیر هایش بنفش شده و چشمانش هم بنفش روشن می شوند.

پکا | P.E.K.K.A



سایر دانستنی ها :
اگر به به دقت به پکا ها نظاره کنید از داخل تو خالی هستند.
مخفف عبارت پکا (P.E.K.K.A) معنی خاصی ندارد با این حال سوپر سل در تاریخ ۲۲ آگست ۲۰۱۲ در فیس بوک از کاربران خواست تا معنی این عبارت را رمز گشایی کنند. برنده ی این نظر سنجی چنین پاسخی داد : ” شوالیه ای خشمگین که در بین آدم کش ها قاتل ترین است” (Perfect Enraged Knight Killer of Assassins)
اگر در یک حمله، سطح پنجم پکا را با سطح پنجم طلسم خشم مورد حمایت قرار دهید خسارتی هولناک به رقیب وارد می کنید. چیزی در حدود ۲۵۶۵ خسران در حمله!
به همراه یک پکا در سطح ۴ به بالای قلعه ، شما می توانید ۹ پکا ی دیگر را در اردوگاه های سطح بالای خود ایجاد کنید.
بالاترین سطح پکا بیشترین اکسیر را برای ارتقاء در بین سایر نیرو ها مصرف می کند ( برای رسیدن به سطح پنجم در مجموع ۲۴ میلیون اکسیر صرفش اش می کنید)

پکا در یک نگاه :

★ پکا (P.E.K.K.A) آخرین سربازی است که در پادگان معمولی در اختیار شما قرار می گیرد. این سرباز دارای قوی ترین زره و بیشترین قدرت حمله ای نسبت به دیگر سربازان عادی است. همچنین پکا گران ترین سرباز (هزینه آموزش سطح ۱ : ۳۰۰۰۰ اکسیر) است و زمان ساخت آن نیز از بقیه ی سربازان عادی بیشتر است (۴۵ دقیقه).
★ Pekka دارای دو شاخ بنفشِ کریستالی دو طرف سرش است و یک شمشیر در دست دارد.
★ از آنجا که زره پکا فلزی و رسانای جریان الکتریسیته است، تسلای مخفی به این سرباز آسیب بیشتری به وارد می کند (۲ برابر)، ولی طلسم صاعقه همان آسیب عادی را می زند.


راهنمای ارتقاء :

برای مشاهده تصویر در سایز بزرگتر روی آن کلیک کنید
پکا | P.E.K.K.A

بیشتر بخوانید:

  1. 24 بهمن 1394 17:26
    نپسندیدم 0 پسندیدم
    ملیکا | ميهمان
    خیلی باحاله

  2. محمد رحیمی
    آفلاین 3 شهریور 1394 11:32
    نپسندیدم +1 پسندیدم
    Arya | مدير کل
    نقل قول: محمد
    ایا هزمان که لابراتوار داره نیرو تو لول شو میبره بالا میشه خود لابراتوار رو لول شو ببری بالا

    بله میتونید


    --------------------

  3. 2 شهریور 1394 20:56
    نپسندیدم +2 پسندیدم
    محمد | ميهمان
    ایا هزمان که لابراتوار داره نیرو تو لول شو میبره بالا میشه خود لابراتوار رو لول شو ببری بالا

  4. 5 بهمن 1393 12:45
    نپسندیدم +3 پسندیدم
    rashid | ميهمان
    به نظرمن این گیم بسیار گیم جالب است

دانلود جدیدترین برنامه ها و بازی های اندروید
گت اندروید از بروزترین سایت های اندرویدی در ایران از سال 1392 فعالیت خود را آغاز کرده و همچنان در خدمت شما کاربران گرامی است.