طلسم پویزن (سم) | Poison Spell

نویسنده: Arya | 12057 بازدید
18 تیر 1394

روش کار طلسم پویزن (سم) | Poison Spell :

با ساخت دارک اسپل فکتوری Dark Spell Factory، اولین اسپلی که قابل ساخت خواهد بود، پویزن اسپل هست.
پویزن اسپل، به نیروهای دفاعی حریف آسیب وارد میکنه و همچنین سرعت آن ها را کاهش میده (روی نیروهای خودی اثری نداره). کاربرد این اسپل روی قهرمانان و سربازان کلن کسل دفاعی حریف هست. قبلا برای اینکار از طلسم رعد و برق استفاده میکردیم که به دلایلی این اسپل کارآمد تر هست.

طلسم پویزن (سم) | Poison Spell


یکی از دلایلش اینه که آسیب ایجاد شده توسط این اسپل، از ۲۷۰ در سطح یک تا ۵۹۰ در سطح آخر یعنی چهار، اونو از لایتنینگ اسپل قدرتمند تر میکنه (البته در مواجه با نیرو های مدافع، روی ساختمان ها بی اثره)

دومین دلیل اینه که این اسپل در منطقه ی اثرش (همون دایره) آسیب یکسان ایجاد میکنه (لایتنینگ در مرکز بیشترین آسیب رو ایجاد میکنه و هرچی از مرکز دور بشیم آسیب کمتره) و این مسئله باعث کنترل بهتر اسپل میشه و لازم نیست با زحمت زیاد، نیروهای دشمنو در یک نقطه جمع کنید. سوم اینکه از لحاظ فضا، نصف لایتنینگ جا میگیره و هزینه ی ساخت بسیار کمتری داره (به اندازه ی دو تا hog)

روش استفاده از پویزن اسپل:
شاید تا اینجای کار با خودتون بگید که روش استفاده به این صورته که به محض دیدن سربازای مدافع، یک اسپل رو روشون میزنیم و کار دیگه ای نیاز نداره. اما شرایطی هست که اوضاع متفاوته. سه حالت رو باهم بررسی میکنیم:

حالت اول: سربازای مدافع، سربازان فارمینگ هستند (بربر، آرچر، ویزارد و…) و همه بدون دردسر از کلن کسل حریف خارج شدن.
طلسم پویزن (سم) | Poison Spell


این بهترین حالت ممکن هست. فقط کافیه اسپل رو روی اون ها بندازید و مرگشون تماشا کنید.

نکته: از این اسپل روی این نیروها استفاده نکنید: دراگون، پکا، گولم، لاوا

دلیلش اینه که تاثیر زیادی نداره و در نود درصد مواقع باعث مرگشون نخواهد شد. همون طور که میبینید، بالون در این لیست نیست و با وجود اینکه تا اینجای کار از نیروهای دردسر ساز کلن کسل بوده، از این به بعد با اسپل جدید، مشکلی ایجاد نمیکنه.

حالت دوم: قهرمانان (Barbarian King و Archer Queen) در مرکز بیس حریف هستند.
طلسم پویزن (سم) | Poison Spell


رویارویی با اونا در وسط حمله، بسیار مشکل ساز هست چون قابل کشتن قبل از حمله نیستن. شما میتونید تا سقف ۱۱ تا پویزن اسپل با خودتون ببرید (شاید در سطح های متوسط ممکن نباشه اما غیر ممکن هم نیست) با ۱۱ تا پویزن اسپل سطح چهار، شما میتونید بربرین کینگ سطح ۴۰ و آرچر کویین سطح ۴۰ رو از پا در بیارید! البته این بالاترین سطح بود. شما با ۴ عدد پویزن اسپل سطح ۲ میتونید ارچر کویین سطح ۳۴ رو از پا در بیارید. آرچر کویین بزرگترین مشکل و مزاحم در اتک های سطح بالا هست که گاهی باعث میشه بخاطرش، نوع حمله و ترکیب سرباز ها رو عوض کنیم. از این به بعد، با کمک این اسپل شاهد تنوع بیشتری در اتک ها خواهیم بود چون حتی با چند اسپل سطح پایین میشه اونو از دور خارج کرد.

حالت سوم: کلن کسل در مرکز بیس و اطلاع نداشتن از نیروهای مدافع.
طلسم پویزن (سم) | Poison Spell


در برخی از چیدمان ها (مخوصا چیدمان های قوی) کلن کستل حریف در مرکز هست و به سادگی خالی نمیشه. بدترین قسمتش، جدا از اینکه نمیدونیم چی قراره از کلن کسل خارج بشه، اینه که وقتی به شدت در حال پیاده کردن نیروها و زمان بندی استفاده از اسپل ها هستید، نیروهای مدافع خارج میشن.
با وجود پویزن اسپل، میتونید به سرعت این نیروها رو از دور خارج کنید، یا حداقل با صرف یک اسپل، سرعتشونو کم کنید. حتی اگر اون نیرو دراگون باشه، این اسپل میتونه سطح سلامت و سرعتشو کاهش بده که باز هم یک مزیت محسوب میشه.
ویژگی مهم پویزن اسپل اینه که برای سربازایی مثل ویزارد، حتی اگر در سطح آخر باشن، مرگ آور هست و چون سرعتو کم میکنه، غیر از سربازایی که در بالا نام بردیم، میتونه صد در صد مرگ آور باشه.

ویدیوی معرفی و تریلر طلسم پویزن (اسپل سم) | Poison Spell

بیشتر بخوانید:

دانلود جدیدترین برنامه ها و بازی های اندروید
گت اندروید از بروزترین سایت های اندرویدی در ایران از سال 1392 فعالیت خود را آغاز کرده و همچنان در خدمت شما کاربران گرامی است.