آموزش بزرگنمایی و زوم در صفحه نمایش اندروید

نویسنده: mjomrani | 36133 بازدید
4 فروردین 1399

یکی از قابلیت های بسیار کاربردی اندروید که کمتر کسی از آن بی خبر است قابلیت زوم در هر کجای صفحه نمایش است. این قابلیت برای افراد کم بینا طراحی شده است اما برای عموم مردم هم کاربرد دارد.برای فعال سازی این قابلیت کافی است از قسمت تنظیمات وارد بخش قابلیت دسترسی شویم.

آموزش بزرگنمایی در صفحه نمایش اندروید


در مرحله ی بعدی روی پیشرفت در قابلیت دید کلیک میکنیم.
آموزش بزرگنمایی در صفحه نمایش اندروید


حال کمی پایین می آییم و روی بزرگنمایی کلیک میکنیم.
آموزش بزرگنمایی در صفحه نمایش اندروید


در اینجا به دو روش مختلف میتوانیم این کار را انجام دهیم.بهتر است هر دو روش را به کار ببرید تا ببینید کدام یکی برایتان مناسب تر است.
آموزش بزرگنمایی در صفحه نمایش اندروید


در روش اول برای بزرگنمایی کافی است سه بار پشت سر هم روی صفحه نمایش ضربه بزنیم.برای تنظیم میزان زوم کردن هم میتوانیم از دو انگشت خود کمک بگیریم دقیقا مثل حالتی که در گالری موبایل هستیم و میخواهیم روی یک عکس زوم کنیم. برای برگشت به حالت اولیه هم باید مجددا سه انگشت خود را روی صفحه بزنیم.در روش دوم برای زوم کردن یک بار روی دکمه قابلیت دسترس ضربه میزنیم و بعد هر کجای صفحه نمایش که لمس کنیم زوم انجام میشود. تنظیم میزان زوم هم مثل روش قبلی است، و در نهایت برای برگشت به حالت اولیه کافی است انگشت خود را برداریم.

بیشتر بخوانید:

  1. Arezoosalem
    آفلاین 19 خرداد 1402 19:35
    نپسندیدم 0 پسندیدم
    arezoo331 | عضو سايت
    سلام
    وقت بخیر
    جناب برنامه ای برای تبدیل فایل صوتی فارسی به متن فارسی میخواستم،چون تبدیل صدا به متن برنامه وجود دارد اما برنامه ای برای تبدیل فایل صوتی فارسی به متن فارسی پیدا نکردم.ممنون میشم راهنماییم کنید پیشاپیش ممنون

دانلود جدیدترین برنامه ها و بازی های اندروید
گت اندروید از بروزترین سایت های اندرویدی در ایران از سال 1392 فعالیت خود را آغاز کرده و همچنان در خدمت شما کاربران گرامی است.