آموزش گذاشتن فیلم طولانی در استوری اینستاگرام

نویسنده: Arya | 233061 بازدید
11 بهمن 1396

اگر از کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام باشید حتما با قابلیت استوری اینستاگرام بارها کارکرده اید و ویدئوهای روزانه خود را در آن قرار داده اید ، اما حتما با دیدن محدودیت قرار دادن فیلم 15 ثانیه ای آن ضدحال خورده اید و از خود پرسیده اید چرا ویدئوی طولانی بیشتر از 15 ثانیه نمیشود در استوری اینستاگرام قرار داد. این محدودیت از جانب اینستاگرام بوده و لازم نیست نگران باشید ، چون در این بخش از آموزش اینستاگرام قرار است به شما یاد دهیم که چطور فیلم های 15 ثانیه ای به هم چسبیده در استوری قرار دهیم . با گت اندروید همراه باشید.
برای این ترفند نیاز به یک برنامه ویرایشگر ویدیو با توانایی Trim دارید تا ویدیو‌هایتان را به بخش‌های ۱۵ ثانیه‌ای تبدیل و در اینستاگرام آپلود کند. البته برای این کار از ویرایشگر پیش فرض گوشی اندرویدی خودتان نیز میتوانید استفاده کنید.

اگراز کاربران آیفون هستید ، اپلیکیشن های Continual یا CutStory برای کاربران iOS بوده و اصل کارش تبدیل‌ ویدیو به قطعه‌های ۱۵ ثانیه برای آپلود استوری است. این اپ را می‌توانید از این لینک به‌صورت رایگان برای دستگاه اپل خود دانلود کنید.

اما کاربران اندروید می‌توانند از برنامه VidTrim برای قطعه قطعه کردن ویدیو‌های مورد نظرشان استفاده کنند. نسخه کامل و پولی این برنامه از گت اندروید قابل دانلود است.

البته طرز کار با VidTrim کمی متفاوت بوده و شما باید به صورت دستی خودتان ویدیو را ۱۵ ثانیه ۱۵ ثانیه جدا کنید. با این وجود باید حواس‌تان به دقیق بودن مدت زمان هر قطعه از ویدیو‌ها باشد. این برنامه را می توانید از این لینک برای دستگاه‌های اندرویدی خود دانلود کنید.

بیشتر بخوانید:

دانلود جدیدترین برنامه ها و بازی های اندروید
گت اندروید از بروزترین سایت های اندرویدی در ایران از سال 1392 فعالیت خود را آغاز کرده و همچنان در خدمت شما کاربران گرامی است.