ربات رفع ریپورت تلگرام و موبوگرام

نویسنده: Arya | 81653 بازدید
9 اسفند 1396

رباتی که امروز قصد معرفی آنرا به شما عزیزان داریم ، ربات رفع ریپورت تلگرام و موبوگرام می باشد . اگر از جمله کسانی هستید که حسابتان مسدود و ریپورت شده است لازم نیست نگران باشید ، تنها کافی است این آموزش را نیز مانند سایر آموزش های تلگرام با دقت مطالعه کنید. خب بریم سراغ معرفی ربات امروز :


در ابتدا باید ربات Spambot@ را در تلگرام جستجو کنید ، همچنین میتوانید برای اد کردن ربات ، روی این لینک کلیک کنید.

اگر حسابتان مسدود شده باشد پیام زیر را دریافت خواهید کرد. حال مانند تصویر گزینه اشتباه کردم، لطفا اکانتم را آزاد کنید” را کلیک کنید.




3 در این مرحله ربات از شما میخواهد اگر فکر میکنید اشتباها ریپورت شده اید، اعتراض خود را اعلام نمایید.



4 حال ربات از شما سوال میکند که آیا تابحال یکی از این سه نوع پیام را برای افراد غریبه ارسال کرده اید یا خیر؟
- ارسال پیامهای تبلیغاتی - انجام تبلیغات از هرنوع ۳- موارد شوک آور و آزار دهنده
احتمالا یکی از موارد بالا را انجام داده اید ، اما پیشنهاد میکنیم روی گزینه ” خیر، هرگز اینکار را انجام نداده ام” کلیک کنیم !!!




5 در این مرحله ، ربات با ابراز تاسف از شما میخواهد که دلیل قانع کننده ای مطرح کنید که چرا احساس میکنید ریپورت شدن شما به اشتباه صورت گرفته و شما باید پاسخی به ربات بدهید ، میتوانید متن دلخواه خود را نوشته یا از متن زیر به عنوان نمونه استفاده کنید !
من برای دعوت دوستانم به کانالم اینکارو کردم، خواهش میکنم اکانت منو از بلاک بودن خارج کنید. ممنون از شما




6 در این مرحله ربات بخاطر اعلام مشکل ، از شما تشکر میکند و اعلام می دارد که این موضوع درتیم سرپرستی تلگرام بررسی خواهد شد و درصورتیکه اشتباها این مشکل بوجود آمده باشد؛ به زودی تمام محدودیتهای حساب شما رفع خواهد شد.
7 پس از این مرحله باید منتظر پیام ربات در خصوص مشکل خود باشید.
یا میتوانید چند روز پس از ارسال درخواست مجددا ربات را استارت کنید، اگر با پیام زیر مواجه شدید به معنای آزاد شدن اکانتتان خواهد بود.



در غیر اینصورت ممکن است تاریخی اعلام شود که در آن تاریخ محدودیت حسابتان برداشته می شود.

بیشتر بخوانید:

دانلود جدیدترین برنامه ها و بازی های اندروید
گت اندروید از بروزترین سایت های اندرویدی در ایران از سال 1392 فعالیت خود را آغاز کرده و همچنان در خدمت شما کاربران گرامی است.