بررسی روش های به اشتراک گذاری اینترنت در اندروید

نویسنده: mjomrani | 2566 بازدید
5 فروردین 1399

همانطور که میدانید به کمک دستگاه های اندرویدی میتوان اینترنت را بین دو یا چند دستگاه به اشتراک گذاشت. برای اینکه بتوانید اینترنت گوشی خود را با لپ تاپ ، کامپیوتر ، تبلت یا موبایل به اشتراک بگذارید باید از قسمت تنظیمات وارد بخش اتصالات شوید و روی اینترنت و نقطه اتصال همراه کلیک کنید.

بررسی روش های به اشتراک گذاری اینترنت در اندروید


حال ما به سه روش میتوانیم اینترنت خود را به اشتراک بگذاریم.
بررسی روش های به اشتراک گذاری اینترنت در اندروید


روش اول به وسیله ی نقطه اتصال همراه یا همان هات اسپات انجام میشود. در این روش میتوانیم اینترنت خود را بین ده دستگاه مختلف به اشتراک بگذاریم و حتی یک رمز ورود هم تعیین کنیم تا هر کسی نتواند به اینترنت ما متصل شود. سرعت اتصال در این روش بسیار بالا است و اینترنت زیادی هم رد و بدل میشود. مثلا اگر به مدت سی دقیقه با این روش اینترنت خود را به اشتراک بگذارید چیزی حدود سیصد مگابایت از حجم شما مصرف شود. البته این مقدار حدودی است و به اپراتور،سرعت اینترنت و خیلی موارد دیگر بستگی دارد. یکی دیگر از عیب های این نوع اتصال این است که مصرف باتری موبایل در این روش بالا است.
بررسی روش های به اشتراک گذاری اینترنت در اندروید


در روش دوم، اشتراک گذاری اینترنت با بلوتوث انجام میشود. یکی از معایب این روش این است که افراد کمتری میتوانند به صورت همزمان از این روش استفاده کنند. عیب دیگر آن این است که سرعت انتقال اینترنت پایین است.

در روش سوم، اشتراک گذاری اینترنت به وسیله ی کابل Usb انجام میشود. این روش اشتراک گذاری برای اشتراک اینترنت بین موبایل و لپ تاپ و یا موبایل و تلویزیون کاربرد دارد. سرعت انتقال در این روش بسیار بالا است و با توجه به اینکه از کابل برای اتصال استفاده میشود، مصرف باتری نسبت به روش اول کمتر است. برای اشتراک گذاری اینترنت با این روش کافی است موبایل خود را با کابل به دستگاه مورد نظر وصل کنید. در قدم بعدی اتصال Usb را بزنید و در دستگاه دیگر خود گزینه تایید را بزنید.

بیشتر بخوانید:

دانلود جدیدترین برنامه ها و بازی های اندروید
گت اندروید از بروزترین سایت های اندرویدی در ایران از سال 1392 فعالیت خود را آغاز کرده و همچنان در خدمت شما کاربران گرامی است.