آموزش اعمال افکت های PicsArt روی بخشی از تصویر

نویسنده: mjomrani | 17606 بازدید
2 اردیبهشت 1399

همانطور که میدانید نرم افزار ویرایش عکس PicsArt پر طرفدار ترین نرم افزار ویرایش عکس است که جذابیت های فراوانی دارد.
یکی از جذابیت های نرم افزار PicsArt افکت های آن است که میتواند حال و هوای تازه ای به عکس های شما ببخشد. حال اگر افکت ما فقط روی بخشی از تصویر باشد عکس ما جذاب تر هم میشود. در این قسمت از آموزش ویرایش عکس یاد میگیرید چگونه یک یا چند افکت را روی همه یا بخشی از تصویر اعمال کنید و تصاویر خلاقانه ای بسازید.
برای اینکه بتوانید به بخش افکت ها دسترسی داشته باشید ابتدا وارد نرم افزار شوید و با کلیک روی آیکون + یک عکس از گالری انتخاب کنید.حال روی Effects کلیک کنید. در اینجا تعداد زیادی افکت وجود دارد که بنا به سلیقه ی خودتان میتوانید یکی را انتخاب کنید.

آموزش اعمال افکت های PicsArt  روی بخشی از تصویر

حال برای اینکه بتوانیم افکت را فقط روی بخشی از تصویر اعمال کنیم کافی است روی آیکون پاک کن ضربه بزنیم و قسمت هایی که نمیخواهیم افکت در آن ها اعمال شود را پاک کنیم. اگر یک بار دیگر روی آیکون پاک کن کلیک کنید میتوانید ضخامت و شفافیت آن را تغییر دهید. اگر هم جایی از تصویر را اشتباهی پاک کردید روی آیکون قلم بزنید و آن قسمت را برگردانید.
آموزش اعمال افکت های PicsArt  روی بخشی از تصویر


همانطور که در تصویر بالا و در سمت چپ میبینید، بخشی که افکت را پاک کردیم با فلش مشخص شده است. حال میتوانید عکس خود را ذخیره کنید.
یک کار دیگر که میتوانید انجام دهید این است که روی عکس خود دو افکت مختلف داشته باشید. مثلا من این افکت را انتخاب میکنم و قسمت سمت راست که دارای افکت اولی بود را پاک میکنم. با همین تکنیک ساده توانستیم یک عکس بسیار هنری و خلاقانه بسازیم.
آموزش اعمال افکت های PicsArt  روی بخشی از تصویر


پس از اعمال تغییرات مورد نظر هم عکس خود را ذخیره میکنیم.
آموزش اعمال افکت های PicsArt  روی بخشی از تصویر

بیشتر بخوانید:

دانلود جدیدترین برنامه ها و بازی های اندروید
گت اندروید از بروزترین سایت های اندرویدی در ایران از سال 1392 فعالیت خود را آغاز کرده و همچنان در خدمت شما کاربران گرامی است.