آموزش ساخت لیست پخش آهنگ های دلخواه

نویسنده: mjomrani | 50915 بازدید
2 اردیبهشت 1399

ممکن است برای شما هم پیش آمده که بخواهید در مواقعی تعدادی آهنگ خاص را بشنوید. مثلا فرض کنید به باشگاه بدنسازی رفته اید و میخواهید تعدادی از آهنگ های مخصوص بدنسازی را گوش کنید. در چنین مواردی ما میتوانیم یک لیست پخش از آهنک های دلخواه خود بسازیم و هر موقع که خواستیم به آهنگ ها گوش کنیم. بدین منظور وارد نرم افزار پخش کننده ی موسیقی در موبایل خود میشویم و گزینه ی لیست پخش را انتخاب میکنیم. در این قسمت ایجاد فهرست پخش را میزنیم و یک اسم برای لیست پخش خود انتخاب میکنیم.

برای آموزش ساخت لیست پخش آهنگ های دلخواه


حال آهنگ های مورد نظر خود را علامت کذاری میکنیم. برای آسان تر کردن کار میتوانیم با کلیک روی آیکون ذره بین به جست و جوی آهنگ های مورد نظر خود بپردازیم و یا از تب های مشخص شده مثل هنرمندان و یا آلیوم ها، آهنگ های خود را پیدا کنیم.
برای آموزش ساخت لیست پخش آهنگ های دلخواه


بعد از پیدا کردن آهنگ ها گزینه ی انجام شد را میزنیم و لیست پخش ما آماده است. توجه داشته باشید که برای ویرایش لیست پخش خود میتوانید از این قسمت روی سه نقطه بزنید و لیست پخش خود را ویرایش کنید. اگر بعدا خواستید آهنگ جدیدی به لیست پخش اضافه کنید کافی است روی آیکون + در تصویر زیر بزنید و آهنگ خود را به لیست پخش اضافه کنید.
برای آموزش ساخت لیست پخش آهنگ های دلخواه

بیشتر بخوانید:

دانلود جدیدترین برنامه ها و بازی های اندروید
گت اندروید از بروزترین سایت های اندرویدی در ایران از سال 1392 فعالیت خود را آغاز کرده و همچنان در خدمت شما کاربران گرامی است.