راهنمای فعال سازی اینترنت 3G و 4G نوترینو همراه اول

نویسنده: Arya | 122101 بازدید
17 اردیبهشت 1394

امروز با راهنمای فعال سازی اینترنت 3G و 4G نوترینو همراه اول در خدمت کاربران گرانی گت انـدروید هستیم . همانطور که مستحضر هستید همراه اول تعرفه و نحوه فعال سازی بسته های جدید اینترنت همراه خود را به تازگی اعلام کرده است . از زمان عرضه اینترنت نسل سوم ( 3G ) همراه اول به مشترکان این شرکت تعرفه بسته های اینترنتی خود را تغییر نداده است. حالا این شرکت بسته های متنوعی از اینترنت نسل سوم خود که با نام نوترینو آن را می شناسیم ، ارائه کرده است. بسته های جدید نوترینو در دو نوع اینترنت پایه و حرفه ای در قالب بسته های آلفا و آلفا+ به مشترکین ارائه می شود.

بسته های آلفا (اینترنت پایه)
بسته های آلفا بسته های اینترنتی هستند که با ارائه سرعت پایه، اینترنتی مطمئن و ارزان قیمت را در اختیار مشتریان خود قرار می دهند. افرادی که تمایل دارند همیشه به اینترنت متصل باشند و پیام های اینترنتی و پست الکترونیکی خود را به سرعت پاسخ دهند و در عین حال هزینه بالایی بابت این کار نپردازند می توانند از آلفا استفاده کنند. همچنین افرادی که به دلایلی مانند عدم پوشش شبکه نسل سوم و چهارم در محدوده زندگی آنها و یا عدم پشتیبانی تلفن همراه آنها از شبکه نسل سوم و چهارم، نمی توانند از این نسل ها بهره مند گردند، می توانند بسته آلفا را خریداری کرده و از اینترنت همراه نسل دوم استفاده کنند.سرعت این بسته ها تا۱۹۶Kbps است.

راهنمای فعال سازی اینترنت 3G و 4G نوترینو همراه اول

این بسته ها برای تمام مشترکین اعتباری و دائمی قابل استفاده می باشد.

بسته های آلفا+ (اینترنت حرفه ای)
بسته های آلفا+ بسته های پرسرعت نوترینو هستند. این بسته ها با سرعتی بالا امکان استفاده تخصصی و حرفه ای را از اینترنت نسل سوم و چهارم ممکن می سازند. افرادی که فایل های حجیم ارسال و یا دریافت می کنند، مکالمه های صوتی و یا ویدیویی در بستر اینترنت انجام می دهند، از برنامه های صوتی و تصویری اینترنتی استفاده می کنند و یا تمایل به داشتن اینترنت با سرعت بالا را دارند می توانند از بسته­ های آلفا+ استفاده کنند. بسته های آلفا+ تنوع بسیاری جهت پاسخگویی به مصارف مختلف دارند. جزئیات بسته های آلفا+ در جدول ۲ ارائه شده است.سرعت این بسته ها تا ۸Mbps است.


این بسته ها برای تمام مشترکین اعتباری و دائمی قابل استفاده می باشد.

جهت استفاده از اینترنت حرفه ای فعالسازی بسته آلفا+ الزامیست. به عبارت دیگر استفاده از نوترینو با سرعت بالا تنها با خرید بسته آلفا+ ممکن است.
بسته های آلفا+ به همان میزان ترافیک خریداری شده (قابل مصرف در طول شبانه­ روز)، دارای ترافیک هدیه شبانه هستند (قابل مصرف در بازه زمانی ۲ الی ۷ بامداد). برای مثال بسته ماهانه ۱GB + ۱GB هدیه شبانه، علاوه بر ۱ گیگابایت ترافیک خریداری شده، ۱گیگابایت نیز ترافیک هدیه دارد که در ساعات شب (۲ الی ۷ بامداد) قابل استفاده می ­باشد.
در صورتی که حجم شبانه بسته تمام شده باشد و مشترک در بازه زمانی شب (۲ تا ۷ بامداد) از نوترینو استفاده نماید، ترافیک مصرفی از حجم شبانه ­روزی وی کاسته خواهد شد.

مهاجرت از بسته های هوشمند به بسته های آلفا و آلفا+
با راه اندازی تجاری بسته های آلفا و آلفا+ از اردیبهشت ۱۳۹۴، بسته های هوشمند اینترنت دیگر قابل خریداری نیستند. افرادی که قبل از این تاریخ مبادرت به خرید بسته هوشمند کرده اند و در زمان راه اندازی دارای بسته های هوشمند هستند، تا پایان بسته خود می توانند از آن استفاده کنند. با پایان یافتن بسته در صورتی که بسته‌ی دیگری را رزرو ننموده باشند، تمدید خودکار بسته هوشمند آنها با بسته های آلفا مشابه (ترافیک، دوره زمانی و قیمت یکسان ولی با سرعت پایه) انجام خواهد شد. لذا مشترکینی که مایل به استفاده از اینترنت حرفه ای هستند لازم است قبل از اتمام بسته‌ی هوشمند خود یکی از بسته های آلفا+ را رزرو نمایند.


روش های خرید و پرداخت:


روش خرید و پرداخت هر یک از بسته ها در جدول زیر شرح داده شده است:

اطلاع از وضعیت بسته:

مشترکین می توانند با استفاده از روش های ذیل از وضعیت بسته خود، حجم باقی مانده، مهلت اعتبار و همچنین بسته رزرو خود اطلاع پیدا کنند:


به گفته همراه اول این بسته ها از روز پنجشنبه ۱۷ شهریور ماه قابل استفاده خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

  1. 7 تیر 1395 18:17
    نپسندیدم 0 پسندیدم
    م-ربانی.09121184665 | ميهمان
    نوترینو 4گیگ ماهیانه 17000تومان دارم.سرعت از2گیگ ضعیف 10000تومان قبلی هیچ فزقی نکرده.پاسخ درستی برای نصب سامسونگ نوت 5نمیدهند.همراه اول قبل ازانکه کمک به ارتباط وفرهنگ ومشگل گشای ملت باشددرصف سوداگران ودلالان ومبلغین درامده وبرای کسب پول هرکاری میکند.این دیدگاه من است.

  2. 6 خرداد 1395 18:27
    نپسندیدم 0 پسندیدم
    حمید | ميهمان
    سلام
    پیشنهاد من این است :
    از ساعت 7 صبح تا 2 شب از سرعت فوق العاده عالی شبانه استفاده کنیم (خخخخ)
    از ساعت 2 شب تا 7 صبح هم چندتیکه چوب جمع کنیم دور آتش خوش باشیم و بیخیل اینترنت باشیم.
    اقا من پشیمونم از خرید " پوشش شبکه بسیار ضعیف "
    ایرانسل بهتره

  3. 18 اردیبهشت 1395 00:59
    نپسندیدم 0 پسندیدم
    میهمان میلاد | ميهمان
    درضمن این هدیه شبانه اینترنت همراه اول هم الکیه فقط منت میذارن هدیه میدن . هم پولشو میگیرن وهم خدماتشو نمیدن

  4. 18 اردیبهشت 1395 00:54
    نپسندیدم 0 پسندیدم
    میهمان میلاد | ميهمان
    من همیشه طرفدار همراه اول بودم و هیچوقت ازایرانسل استفاده نمیکردم، اما حالا ب این نتیجه رسیدم ک خیلی اشتباه کردم ایرانسل واس اینترنت سرعتش حداقل ده برار همراه اوله. همراه اول فقط داره پول میکشه ازملت دیگ هیچی نداره هرروزم بدتراز دیروز

  5. 28 بهمن 1394 19:50
    نپسندیدم 0 پسندیدم
    بابک | ميهمان
    منم اینترنت الفا مثبت گرفتم یک ماهه تاثیری در سرعت با پایه ها نداره فقط پولش اضافه میشه نه چیز دیگه ای
    انتن دهیش هم همش E هستش

  6. hamid
    آفلاین 5 بهمن 1394 13:49
    نپسندیدم 0 پسندیدم
    hamidali.bz12 | عضو سايت
    سلام سیم کارت اعتباری 4g همراه اول اعتباری در حال حاضر قیمتش چنده؟ چواب دهی برا مودمهای یو اس بی برا کیس یا لبتاب خوبه کسی استفاده کرده تا الان ممنون و تشکر ؟

  7. 28 آذر 1394 14:33
    نپسندیدم 0 پسندیدم
    PAKOK | ميهمان
    واسه من اونEمیار اما یه صفحه ساده برام باز نمیشه؟؟؟وقتی میزارمش رویWCDMAکلا آنتن قطع میشه بعد دوباره میره روی حالت اتومات....

  8. 3 آذر 1394 00:42
    نپسندیدم +2 پسندیدم
    mci | ميهمان
    من اینترنت یه ماهه آلفا+فعال کردم ولی اینترنت شبانه رو.استفاده نمیکنه روزانه که تمام بشه پیام میده اینترنت. با نرخ عادی محاسبه میشه چیکار کنم؟

  9. 9 آبان 1394 09:00
    نپسندیدم +3 پسندیدم
    م.خ | ميهمان
    منکه هوس زندگی در یه روستای کوهستانی جنگلی با حداقل امکانات رو دارم...تنهای اول هیچکس همراه نیست.

  10. 20 مهر 1394 19:45
    نپسندیدم 0 پسندیدم
    امیرحسین | ميهمان
    آقا اینترنت نسل دوم 196کیلوبایت؟مال من که زیادش 10کیلو بایت است

دانلود جدیدترین برنامه ها و بازی های اندروید
گت اندروید از بروزترین سایت های اندرویدی در ایران از سال 1392 فعالیت خود را آغاز کرده و همچنان در خدمت شما کاربران گرامی است.