آموزش تار کردن پس زمینه عکس ها در PicsArt

نویسنده: mjomrani | 22706 بازدید
9 فروردین 1399

احتمالا شما هم عکس هایی را در اینترنت دیده اید که پس زمینه ی آن ها تار است. این نوع عکس ها به کمک تکنیکی به نام افکت بوکه ساخته میشوند و برای گرفتن چنین عکس هایی نیازمند یک دوربین Dlsr هستید البته در موبایل های پرچمدار امروزی و حتی تعدادی از موبایل های میان رده این قابلیت وجود دارد. به کمک نرم افزار PicsArt هم میتوان چنین عکس هایی را خلق کرد که در ادامه

آموزش تار كردن پس زمينه عکس ها در PicsArt

را به شما آموزش میدهم.
مثل همیشه وارد نرم افزار میشویم و عکس خود را انتخاب میکینم. حال روی Effects کلیک میکنیم و به حالت blur میرویم.
آموزش مات کردن پس زمینه ی عکس ها در نرم افزار PicsArt


در این قسمت چندین حالت مختلف برای تار کردن وجود دارد که ما روی Blur کلیک میکنیم. همانطور که میبینید کل تصویر ما مات شده است. حال یک بار دیگر روی Blur میزنیم و میزان تار شدن تصویر را مطابق میل خود تنظیم میکنیم.
آموزش مات کردن پس زمینه ی عکس ها در نرم افزار PicsArt


در قدم بعدی روی آیکون پاک کن در بالای صفحه کلیک میکنیم و تاری قسمت های اصلی عکس را پاک میکنیم. برای تسلط بیشتر روی تصویر با دو انگشت خود زوم کنید تا بتوانید نواحی اصلی را دقیق تر مشخص کنید. اگر جایی از تصویر را اشتباهی شفاف کردید کافی است رو آیکون قلم در تصویر سمت چپ بزنید و آن جا را مات کنید. در این قسمت هم میتوانید از بزرگنمایی استفاده کنید.
آموزش مات کردن پس زمینه ی عکس ها در نرم افزار PicsArt


در قدم آخر اقدام به ذخیره کردن عکس خود کنید.
آموزش مات کردن پس زمینه ی عکس ها در نرم افزار PicsArt

بیشتر بخوانید:

دانلود جدیدترین برنامه ها و بازی های اندروید
گت اندروید از بروزترین سایت های اندرویدی در ایران از سال 1392 فعالیت خود را آغاز کرده و همچنان در خدمت شما کاربران گرامی است.