آموزش دانلود از یوتیوب با ربات تلگرام

نویسنده: mjomrani | 2732 بازدید
28 اسفند 1398

همانطور که میدانید یوتیوب بزرگترین سرویس اشتراک ویدیو است که میتواند منبع بسیار خوبی برای یادگیری باشد.اما کاربران ایرانی برای استفاده از این سرویس مشکلاتی دارند.یکی از راه هایی که میتوان بدون دردسر به ویدیوهای یوتیوب دسترسی پیدا کرد استفاده از ربات تلگرامی یوتیوب است. با ما همراه باشید تا بهترین روش

دانلود از یوتیوب با ربات تلگرام

را یاد بگیرید...
یکی از قابلیت های جذاب تلگرام ربات های آن است که انجام دادن خیلی از کار ها را برای ما آسان کرده اند. مثلا با ربات تلگرامی یوتیوب میتوانید به دانلود بدون دردسر از یوتیوب بپردازید.

برای شروع کافی است وارد تلگرام شویم و این ربات را استارت کنیم.آیدی ربات را در تصویر زیر میبینیم:


حال برای اینکه بتوانیم ویدیوی مورد نظرمان را برای این ربات بفرستیم به دو روش عمل میکنیم:
در روش اول کافی است (vid@) را در این ربات تایپ کنیم و در داخل تلگرام به جست و جوی ویدیوی مورد نظرمان در یوتیوب بپردازیم


بعد از پیدا کردن ویدیوی موردنظر روی آن کلیک میکنیم.حال لیستی به ما نمایش داده میشود که میتوانیم ویدیوی خود را با کیفیت های مختلف و به صورت لینک دانلودی یا فایل آپلود شده در تلگرام تحویل بگیریم و دانلود کنیم.


در روش دوم کافی است که لینک یوتیوب ویدیوی مورد نظرمان را برای این ربات بفرستیم و مجددا مثل قبل شروع به دانلود ویدیوی مورد نظرمان کنیم.


امیدوارم که کار کردن با این ربات برایتان لذت بخش باشد. توجه داشته باشید که در بعضی مواقع ممکن است پاسخی از این ربات دریافت نکنید، دلیل آن هم این است که سرور های ربات به شدت مشغول هستند و باید در زمان دیگری از این ربات استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

دانلود جدیدترین برنامه ها و بازی های اندروید
گت اندروید از بروزترین سایت های اندرویدی در ایران از سال 1392 فعالیت خود را آغاز کرده و همچنان در خدمت شما کاربران گرامی است.