آموزش ساخت نظرسنجی در تلگرام

نویسنده: Arya | 21757 بازدید
11 بهمن 1396

در این سری از آموزش های تلگرام ، نحوه ساخت نظرسنجی در تلگرام را به شما آموزش خواهیم داد که میتوانید نظرسنجی را به کانال ها ، گروه ها و اشخاص ارسال کنید. ابتدا پیشنهاد میکنیم در صورتی که تلگرام شما بروز نیست آنرا دانلود و به آخرین نسخه ارتقاء دهید. دانلود تلگرام از گت اندروید

در این مرحله نیاز هست که ربات vote را ادد کنید ، بدین منظور میتوانید عبارت @vote را در تلگرام برای خودتان یا شخصی ارسال کرده و پس از لمس آن وارد صفحه مربوط به ربات نظرسنجی تلگرام رفته یا روی این لینک کلیک کنید تا وارد صفحه ربات شوید.

1 : پس از باز شدن صفحه مربوط به ربات ، ابتدا روی گزینه Start کلیک کنید تا ربات آغاز به کار کند.




2 : حال ربات از شما میخواهد تا سوالی را به عنوان سوال نظرسنجی مطرح کنید. (حال سوال خود را مطرح کرده و آنرا ارسال کنید.)



3 : ربات از شما میخواهد اولین پاسخ را به سوال تایپ کرده و ارسال کنید.
- پس از تایپ و ارسال پاسخ اول ، پاسخ دوم را نیز تایپ و ارسال کنید.



4 : اکنون پیامی برای شما ارسال خواهد شد که در صورتی که پاسخ های نظر سنجی به اتمام رسیده است ، عبارت /done را تایپ و ارسال کنید ، یا موارد دیگری را به پاسخ نظر سنجی خود مانند مرحله 3 اضافه کنید و در نهایت /done را تایپ و ارسال کرده یا روی عبارت /done در داخل صفحه کلیک کنید. پس از انجام این مراحل ، نظرسنجی برای شما نشان داده خواهد شد.


5 : برای ارسال نظرسنجی روی گزینه Publish Poll کلیک کنید تا بتوانید آنرا در کانال ، گروه یا چت های خصوصی ارسال کنید.



پس ارسال پیام در زیر متن نظرسنجی ، دو گزینه با مشخصات جواب های انتخابی شما وجود دارد که دیگران با زدن یکی از این دو گزینه میتوانند در نظرسنجی شرکت کنند.

بیشتر بخوانید:

دانلود جدیدترین برنامه ها و بازی های اندروید
گت اندروید از بروزترین سایت های اندرویدی در ایران از سال 1392 فعالیت خود را آغاز کرده و همچنان در خدمت شما کاربران گرامی است.