لاوا | Lava hound

نویسنده: Arya | 14953 بازدید
16 بهمن 1393

راهنمای سرباز اکسیر سیاه لاوا Lava hound در بازی clash of clans

lava-hound لاوا این جانور آتشین که شبیه سگی پرنده از جنس گدازه است خصوصیاتی همانند گولم دارد با این تفاوت که یک نیروی هوایی محسوب می شود و هدف اصلی اش در حملات نابودی ضد هوایی های دشمن است. پس از نابودی ضد هوایی ها به سمت سایر سازه های دفاعی دشمن حمله ور می شود.
در سطح پنجم به بالای قلعه می توان یک لاوا را در آن مستقر کرد. همچنین می تواند در اردوگاه های سطح بالا هم ۸ لاوا قرار داد.
لاوای سطح سوم بیشترین قدرت جسمانی در بین تمام نیرو ها را داراست با این حال کمترین قدرت تخریبی در واحد زمان بر اساس فضای اشغالی را داراست ( ۰٫۴۷) که این عدد از تمامی نیرو ها کمتر است ( حتی کمتر از گولم سطح اول که قدرت تخریبی بر اساس فضای اشغالی اش در واحد زمان ۱٫۲۷ است)
لاوا در کنار گولم بیشترین فضا را در اردوگاه اشغال می کند ، ۳۰ فضا.

لاوا | Lava hound


استراتژی دفاعی:
ضد هوایی هایتان را در فواصل مناسب از یکدیگر مستقر کنید . این امر دشمن را مجبور میکند تا نیرو های هوایی اش را در نزدیکی لاوا رها کند تا بتواند از آنها مراقبت کند.
مین هوایی و بمب های هوایی را در فواصل نزدیک با هم قرار دهید.
حداقل یک برج جهنمی خود را در حالت تک هدفی قرار دهید تا به راحتی لاوا را نابود کنید.
لاوا ها نیرو های مناسبی برا قلعه نیستد چون قدرت تخریبی کمی دارند.

استراتژی هجومی:
قدرت جسمانی لاوا بسیار بالاست،تقریبا در سطح گولم ها. با توجه به حمله به سوی ضد هوایی های دشمن می توان لاوا را نیروی پشتیبان از سایر نیرو های هوایی (اژدها ، مینیون ها ، فرشته ها وبالن ها) نامید.
خطر اصلی برای لاوا برج جهنمی است. به خصوص اگر برج جهنمی در حالت تک هدفی قرار گرفته باشد به راحتی می تواند لاوا را نابود سازد.
یک روش خوب برای حمله با لاوا ها این است که به صورت جفتی به میدان فرستاده شوند تا با اطمینان بیشتری بتوان ضد هوایی های دشمن را نابود کرد. با این تفاسیر و حتی با توجه به قدرت جسمانی بالایشان ، فرستادن تعداد زیادشان مفید نخواهد بود. زیرا بعد از نابودی ضد هوایی ها آنها قدرت زیادی در نابودی سایر سازه ها ندارند .
لاوا می تواند نیروی پشتیبانی بسیار خوبی برای زوج غول ها و فرشته ها باشد. لاوا با تخریب ضد هوایی ها بستری مناسب برای پشتیبانی فرشته ها از غول ها را فراهم می سازد. درهنگام حملات گلوله های کوچک آتشی شلیک می کند ( شبیه مینیون ها)

راهنمای ارتقاء:
لاوا | Lava hound


توله لاوا lava pup :
پس از نابودی لاوا ها توله هایی از آنها ایجاد میشود که از خود لاوا کوچک تر و ضعیف ترند.
لاوای سطح اول به ۸ توله ، لاوای سطح دوم به ۱۰ توله و لاوای سطح سوم به ۱۲ توله پس از نابودی تبدیل می شوند.
آنها نیز نیروهایی هوایی هستند و توپخانه ها وخمپاره انداز ها توانایی آسیب رسانی به آنها را ندارند.
شرایط توله های لاوا دقیقا همانند مینیون سطح یک است به غیر از محدوده شان. مینیون ها محدوده ای به شعاع ۲٫۷۵ کاشی را مورد شلیک قرار می دهند اما توله های لاوا محدوده ای به شعاع ۲ کاشی را.
لاوا | Lava hound

بیشتر بخوانید:

  1. 18 خرداد 1394 00:45
    نپسندیدم 0 پسندیدم
    behroz | ميهمان
    Salam Tashker

دانلود جدیدترین برنامه ها و بازی های اندروید
گت اندروید از بروزترین سایت های اندرویدی در ایران از سال 1392 فعالیت خود را آغاز کرده و همچنان در خدمت شما کاربران گرامی است.