21 برنامه برتر هواشناسی برای اندروید - که باید بر روی گوشی شما نصب شوند!

نویسنده: Arya | 1598 بازدید
26 بهمن 1401

هواشناسی از موضوعات مهم و جالبی است که برای بسیاری از ما اهمیت دارد. با پیشرفت فناوری و اینترنت، اکثر مردم از برنامه‌های هواشناسی برای بررسی وضعیت هوا استفاده می‌کنند. امروزه، برنامه‌های هواشناسی برای گوشی‌های هوشمند مانند اندروید ارائه شده‌اند که کاربران با استفاده از آن‌ها می‌توانند وضعیت آب و هوای کشور خود را در هر زمان و مکانی بررسی کنند. در این مقاله، 21 برنامه برتر هواشناسی برای اندروید معرفی خواهیم کرد که شما را قادر می‌سازد تا به راحتی و با دقت بالا وضعیت هوای مناطق مختلف را مشاهده کنید.
این برنامه‌ها می‌توانند به شما در برنامه‌ریزی و برنامه‌دهی فعالیت‌های روزانه کمک کنند و به شما اطلاعات دقیقی در مورد وضعیت آب و هوا ارائه دهند.

1:

AccuWeather


AccuWeather یکی از بهترین برنامه‌های هواشناسی برای اندروید است. این برنامه دارای ویژگی‌های هوشمندانه و دقیقی برای پیش‌بینی وضعیت آب و هوا است. با استفاده از این برنامه، می‌توانید دریافت کنید تا ۱۵ روز پیش بینی هوا را برای هر منطقه دلخواه داشته باشید. همچنین، اطلاعات دقیقی در مورد دما، رطوبت، باد، بارش برف و باران، وضعیت آسمان و هواشناسی در سراسر جهان نیز در این برنامه قابل مشاهده است.
دانلود برنامه AccuWeather از گت اندروید با لینک مستقیم

2:

The Weather Channel


The Weather Channel نیز یکی دیگر از برترین برنامه‌های هواشناسی برای اندروید است. این برنامه دارای اطلاعات دقیقی در مورد وضعیت آب و هوا، پیش‌بینی هوا، وضعیت آسمان، درجه حرارت، سرعت باد و رطوبت در هر منطقه و شهر است. علاوه بر این، The Weather Channel امکان دسترسی به فیلم‌های پیش‌بینی هوا را نیز فراهم می‌کند که به شما کمک می‌کند بهتر درک کنید که چه میزان بارش باران در راه است.
دانلود برنامه The Weather Channel از گت اندروید با لینک مستقیم

3:

WeatherBug


WeatherBug یکی دیگر از برترین برنامه‌های هواشناسی برای اندروید است که دارای اطلاعات دقیقی در مورد هواشناسی و وضعیت آب و هوا است. این برنامه شامل ویژگی‌هایی مانند پیش‌بینی هوا، درجه حرارت، رطوبت، باد، بارش برف و باران، وضعیت آسمان و هواشناسی برای هر منطقه و شهر است. همچنین، این برنامه اطلاعات زنده‌ی هواشناسی، اعلانات آب و هوا، وضعیت آفتاب و مراکز مختلف آب و هوا را با جزییات کامل به شما نمایش می دهد.

4:

Yahoo Weather


Yahoo Weather یکی دیگر از برنامه‌های برتر هواشناسی برای اندروید است که از طریق اتصال به اطلاعات هواشناسی وب سایت یاهو، اطلاعات دقیقی را در مورد وضعیت هوا در شهرهای مختلف جهان به شما ارائه می‌دهد. همچنین، این برنامه شامل ویجت‌های زیبا و بی‌نظیری است که شما را از وضعیت هوا مطلع می‌کند. همچنین، در این برنامه اطلاعات در مورد آفتاب‌تابستان، مراکز آب و هوا، ساعت ها و تقویم نیز قابل دسترسی است.
دانلود برنامه Yahoo Weather از گت اندروید با لینک مستقیم
21 برنامه برتر هواشناسی برای اندروید


5:

Weather Underground


Weather Underground برنامه‌ای مطرح و محبوب در بین کاربران اندروید است که اطلاعات دقیقی در مورد هواشناسی و وضعیت آب و هوا ارائه می‌دهد. این برنامه دارای ویژگی‌هایی مانند پیش‌بینی هوا، درجه حرارت، رطوبت، باد، بارش برف و باران، وضعیت آسمان و هواشناسی برای هر منطقه و شهر است. همچنین، این برنامه امکان دسترسی به فیلم‌های پیش‌بینی هوا را نیز فراهم می‌کند.
برنامه Weather Underground اطلاعات دقیقی را درباره هوا و آب و هوای جوی در سراسر جهان فراهم می‌کند. همچنین با این برنامه می‌توانید درباره وضعیت هوا در ساعات بعدی، هفته آینده و حتی ماه آینده نیز مطلع شوید. از دیگر ویژگی‌های این برنامه می‌توان به نقشه های هواشناسی، توضیحات درباره تغییرات هوایی و هشدارهای آب و هوایی اشاره کرد.
دانلود برنامه Weather Underground از گت اندروید با لینک مستقیم


6 :

Weather & Clock Widget for Android


Weather & Clock Widget for Android برنامه‌ای دیگر از برترین برنامه‌های هواشناسی برای اندروید است که دارای ویجت‌های زیبا و جذابی است. این برنامه شامل اطلاعات دقیقی در مورد وضعیت آب و هوا، درجه حرارت، رطوبت، باد، بارش برف و باران، وضعیت آسمان و هواشناسی برای هر منطقه و شهر است. همچنین، این برنامه به شما اجازه می‌دهد تا با استفاده از ویجت‌های زیبا، به سرعت از وضعیت هوا مطلع شوید.
دانلود برنامه Weather & Clock Widget for Android از گت اندروید با لینک مستقیم


7:

Weather Live


برنامه Weather Live از برنامه هایی است که به کاربران اجازه می‌دهد تا وضعیت آب و هوا را با دقت و روشنایی بالا ببینند. این برنامه از پشتیبانی دائمی از پشتیبانی از پوشش بین المللی برخوردار است و شامل اطلاعات مفید در مورد سرعت باد، رطوبت، ابر، فشار هوا، شدت بارش باران و برف است. همچنین، شما می توانید ویجت های زیبا و ساده این برنامه را در دسکتاپ خود نصب کنید و به سرعت از وضعیت هوا مطلع شوید.
دانلود برنامه Weather Live از گت اندروید با لینک مستقیم

8:

1Weather


1Weather یک برنامه قابل اطمینان و با کارایی بالا برای بررسی وضعیت آب و هوا در هر شهر و منطقه جهان است. این برنامه دارای مجموعه ای از ویجت هایی است که به کاربران اجازه می دهد تا برای هر منطقه اطلاعات مفیدی را به دست آورند. با استفاده از این برنامه، شما می توانید از اطلاعات مفیدی مانند درجه حرارت، میزان رطوبت، سرعت باد، شدت بارش باران و برف و همچنین میزان آفتابی روزانه استفاده کنید.
دانلود برنامه 1Weather از گت اندروید با لینک مستقیم

9:

Dark Sky


Dark Sky یکی از بهترین و قابل اعتمادترین برنامه‌های هواشناسی برای اندروید است. این برنامه، اطلاعات دقیق و درستی از وضعیت هوا در محل مورد نظرتان ارائه می دهد. از دیگر ویژگی های این برنامه می توان به نمایش تصاویر زنده از شرایط هوا از دوربین های مختلف اشاره کرد. همچنین، این برنامه با یک سری از اعلان های هوشمند هوشمند و زیبا همراه است که به شما اطلاعات مورد نیاز در مورد وضعیت هوایی را در هر لحظه ارائه می دهد.
دانلود برنامه Dark Sky از گت اندروید با لینک مستقیم

10:

Weather & Radar


Weather & Radar یک برنامه هواشناسی قدرتمند است که اطلاعات دقیق و مطمئنی را در مورد وضعیت هوایی ارائه می دهد. این برنامه بیش از 2 میلیون نقشه هواشناسی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد و به صورت دقیق پیش بینی هوا را در بیش از 90 کشور دنیا فراهم می کند. Weather & Radar اطلاعاتی مانند دما، رطوبت، سرعت باد و همچنین نمایش بارش باران و برف را به کاربران خود ارائه می دهد.
دانلود برنامه Weather & Radar از گت اندروید با لینک مستقیم

11:

Flowx


Flowx یکی از برنامه‌های هواشناسی برای اندروید است که بر اساس رابط کاربری تعاملی و ارائه‌ی نقشه‌های هواشناسی و پیش‌بینی‌های آینده متمرکز است. با این برنامه می‌توانید نقشه‌های هواشناسی سه‌بعدی را مشاهده کنید، هشدارهای هواشناسی را دریافت کنید و به راحتی مسیر سفر خود را بر اساس شرایط هوایی پیش‌بینی کنید.
Flowx اطلاعات هواشناسی را به شکل نمودار و گرافیکی به شما نمایش می دهد. این برنامه شامل اطلاعات هواشناسی مانند دما، فشار هوا، سرعت باد و شدت بارش است.
Flowx همچنین شامل نقشه های هوایی متنوعی می باشد که امکان دسترسی به اطلاعات هواشناسی جهانی را فراهم می کنند. شما می توانید نقشه های هواشناسی را با محیطی زیبا و طبیعی مانند نمایی از آسمان، طلوع و غروب آفتاب و غیره دیدار کنید.
دانلود برنامه Flowx از گت اندروید با لینک مستقیم

12:

Today Weather


برنامه Today Weather مجهز به ویجت هواشناسی قابل تنظیم است که می توانید آن را با توجه به سلیقه خود، بر روی صفحه نمایش خود قرار دهید. همچنین این برنامه می تواند اطلاعات جوی را برای بیش از ۲۵۰۰۰۰ شهر در سراسر جهان فراهم کند.

در برنامه Today Weather، شما می توانید اطلاعات هوایی از جمله دما، رطوبت، سرعت باد، شدت بارش و ابرنواختری را بررسی کنید. علاوه بر این، شما می توانید آب و هوای پنج روز آینده را هم بررسی کنید.

این برنامه برای اندروید ۶.۰ و بالاتر موجود است و رایگان می باشد. با این حال، برخی ویژگی های این برنامه نیاز به پرداخت دارند.
دانلود برنامه Today Weather از گت اندروید با لینک مستقیم

13:

CARROT Weather


CARROT Weather یک برنامه هواشناسی فان و جالب برای اندروید است. در این برنامه شما با یک صحنه مفهومی طنز آمیز در مورد هوای هر روز مواجه می‌شوید. این برنامه به شما اجازه می‌دهد تا میزان بارش باران، سرعت باد، دما و دیگر اطلاعات مربوط به هوا را بررسی کنید. همچنین این برنامه قابلیت ارائه نظرات و توضیحات درباره شرایط هوایی را نیز دارا می‌باشد.

14:

Weather & Widget - Weawow


Weather & Widget - Weawow یکی دیگر از برنامه‌های برتر هواشناسی است که در اندروید موجود است. با این برنامه، می‌توانید به راحتی به آخرین پیش‌بینی‌های هوا در هر شهر دسترسی پیدا کنید. این برنامه از رابط کاربری ساده و جذابی برخوردار است و به شما امکان مشاهده هوای دقیق در شهرهای مختلف جهان را می‌دهد. علاوه بر این، این برنامه قابلیت تنظیم نوع ویجت هواشناسی را دارد و این به شما امکان می‌دهد تا ویجت هواشناسی را با دلخواه خود تنظیم کنید.
دانلود برنامه Weather & Widget - Weawow از گت اندروید با لینک مستقیم

15:

eWeather HD


eWeather HD یکی دیگر از برترین برنامه‌های هواشناسی برای اندروید است. با این برنامه، شما می‌توانید به طور دقیق به پیش‌بینی‌های هوایی در محل زندگی و سایر مناطق دلخواه خود دسترسی پیدا کنید. این برنامه برخی از ویژگی‌های منحصر به فردی را دارد که از جمله نمایش تصاویر رادار هوا، وضعیت آب و هوا در ساعات مختلف روز و نشانگر تومانی‌های پراکندگی برف و باران است. این برنامه با ویجت‌های قابل تنظیم و رابط کاربری ساده و مفید خود، همه چیز را برای شما آسان می‌کند.
دانلود برنامه eWeather HD از گت اندروید با لینک مستقیم

16 :

GO Weather


GO Weather یک برنامه هواشناسی جذاب و برتر برای اندروید است. این برنامه اطلاعات هوای دقیق و به روز را از سایت AccuWeather دریافت می‌کند. بنابراین، اگر اطلاعات دقیقی از وضعیت آب و هوا در منطقه محل سکونت خود می خواهید نصب این اپلیکیشن را از دست ندهید.
دانلود برنامه GO Weather از گت اندروید با لینک مستقیم

17 :

Weather Forecast


برنامه Weather Forecast با دارا بودن پیش‌بینی دقیق و قابل اعتماد برای 7 روز آینده، اطلاعات جامعی از شرایط هوا در سراسر جهان ارائه می‌دهد. همچنین قابلیت نمایش مشخصات مهمی مانند دما، رطوبت، سرعت باد و شدت UV را داراست. همچنین این برنامه امکاناتی مانند هشدار هوا و شرایط هوایی فعلی را نیز دارد.
دانلود برنامه Weather Forecast از گت اندروید با لینک مستقیم

18:

AccuWeather Platinum


AccuWeather Platinum، یکی از برترین برنامه‌های هواشناسی در بازار است. این برنامه دارای امکاناتی مانند پیش‌بینی دقیق و روزانه، رادار هوا، اطلاعات زمانی، هشدارهای هوا و آپدیت‌های مشخصات هوا در طول روز است. با این برنامه، شما می‌توانید از اطلاعات جامعی از شرایط هوایی در سراسر جهان بهره‌مند شوید.
دانلود برنامه AccuWeather Platinum از گت اندروید با لینک مستقیم

19:

MyRadar


MyRadar یکی دیگر از برنامه‌های هواشناسی برتر برای اندروید است که شامل قابلیت‌هایی مانند رادار هوا، نقشه‌های زنده، پیش‌بینی دقیق هوا و شرایط هوایی فعلی می‌شود. این برنامه با استفاده از GPS دستگاه شما، به شما امکان می‌دهد تا به راحتی به شرایط هوایی مکان خود دسترسی داشته باشید.
دانلود برنامه MyRadar از گت اندروید با لینک مستقیم

20:

Geometric Weather


Geometric Weather، یک برنامه هواشناسی منحصر به فرد و جذاب برای اندروید است که شامل طراحی زیبا و مینیمالیستی است. این برنامه شامل پیش‌بینی دقیق هوا، شرایط هوایی فعلی، پیش‌بینی دقیق ساعتی و هشدار هوا است.
دانلود برنامه Geometric Weather از گت اندروید با لینک مستقیم

21 :

Weather Forecast & Snow Radar


یکی دیگر از برنامه‌های برتر هواشناسی برای اندروید، برنامه Weather Forecast & Snow Radar می‌باشد. این برنامه از تکنولوژی رادار برف پشتیبانی می‌کند و به شما اجازه می‌دهد تا آخرین پیش‌بینی‌های هواشناسی را برای منطقه خود بدست آورید. برنامه به شما امکان مشاهده پیش بینی هوای ساعت به ساعت، پیش بینی هوای 7 روزه، اطلاعات درجه حرارت، سرعت باد، رطوبت و میزان بارندگی را می‌دهد. همچنین این برنامه دارای قابلیت اطلاع‌رسانی اضطراری مانند هشدارهای آب و هوا، زلزله، طوفان و آتش‌سوزی است. با استفاده از برنامه Weather Forecast & Snow Radar، می‌توانید با دقت بهتری برنامه‌ریزی کنید و همیشه در حالت آمادگی برای تغییرات هوا باشید.

بیشتر بخوانید:

Weatheroux⁺
Weatheroux⁺ Weatheroux⁺ اپلیکیشنی برای نمایش وضعیت جوی در روزهای آتی است که توسط توسعه دهنده ای بنام Prem Adithya منتشر شده و در دسترس کاربران قرار گرفته است. 3.2
WeatherBomb
WeatherBomb تاکنون چندین اپلیکیشن هواشناسی خدمت کاربران عزیز معرفی نموده ایم؛ در این پست قصد معرفی اپلیکیشنی دیگر در این زمینه را داریم. WeatherBomb اپلیکیشنی 4.5
Nice Weather PRO
Nice Weather PRO Nice Weather PRO نام اپلیکیشنی برای نمایش وضعیت آب و هوا در دستگاههای اندرویدی است که توسط توسعه دهنده ای بنام Aurélien Hubert منتشر شده و در دسترس 4.2
Weather
Weather Weather یک برنامه حرفه ای و کامل هواشناسی برای شماست . برای داشتن آگاهی از وضعیت آب و هوای محل زندگی دیگر نیاز نیت تا از پنجره به بیرون نگاه کنید. 4.4
AccuWeather: Weather Radar
AccuWeather: Weather Radar AccuWeather Platinum یکی از بهترین و قدرتمند ترین برنامه ها در زمینه پیش بینی وضعیت آب و هوا در دستگاه های اندرویدی می باشد که نسخه جدید ان را برای 4.2
Weather Widget Pro
Weather Widget Pro Weather Widget Pro 3.1.0 build 50 همانطور که از نامش پیداست ویجتی برای نمایش وضعیت جوی در سیستم عامل اندروید است. با نصب این ویجت وضعیت آب و هوا 3.8
Rainscope
Rainscope نرم افزار Rainscope در واقع ماهواره هواشناسی شخصی شماست. بر حسب الگوریتم های استفاده شده در هواشناسی ماهواره ، این اپ که برای دوربین عادی سازگار است 3.9
MSN Weather - Forecast & Maps
MSN Weather - Forecast & Maps MSN Weather – Forecast & Maps بهترین راه برای برنامه ریزی روز شما می باشد. آخرین شرایط آب و هوایی را دریافت کنید، خواه دامنه کوهی را هدف قرار 4.2
InstaWeather Pro
InstaWeather Pro InstaWeather Pro هم یکی از بهترین ، جالب ترن ، قدرتمندترین و دقیق ترین برنامه های هواشناسی برای گوشی و تبلت اندرویدی شماست! این اپلیکیشن روش کار 4.4
Weather & Radar - Morecast
Weather & Radar - Morecast Weather Forecast [Premium] یک برنامه دقیق هواشناسی رایگان برای اندروید می باشد که دارای نمای کلی نمودار و ابزارک های قابل تنظیم بوده و وضعیت آب و هوا 4.3
برچسب ها
دانلود جدیدترین برنامه ها و بازی های اندروید
گت اندروید از بروزترین سایت های اندرویدی در ایران از سال 1392 فعالیت خود را آغاز کرده و همچنان در خدمت شما کاربران گرامی است.