ویژگی Flip To Shhh گوشی Google Pixel 3 را بر روی هر تلفن Android دریافت کنید

نویسنده: Raven | 1430 بازدید
17 اسفند 1397



همانطور که می دونید، گوگل , گوشی های پرچم دار جدیدش رو با مجموعه ای از ویژگی های منحصر به فرد پر کرده . یکی از آنها Flip to Shhh است که به شما این اجاره رو میده که گوشی خودتونو با گذاشتن صفحه گوشی روی زمین به حالت Do Not Disturbed ببرید.خوش شانسیم که تقریبا هیچ چیز برای مدت طولانی منحصر به یک دستگاه خاص نیست.

یکی از چیزایی که از گوشی های اندروید انتظار داریم اینه که کارها بصورت هوشمند و اتوماتیک انجام بشه. Tasker نرم افزاری قدرتمند و محبوب برای انجام این کار هستش. جالبه بدونین حتی روی نسخه های قدیمی اندروید مثل Marshmallow میتونین از این ویژگی استفاده کنین.

قبل از اینکه به نحوه تنظیم برنامه بپردازم، اول باید راجب دسترسی های برنامه توضیح بدم. اول از همه، این برنامه نیاز به دسترسی اعلان ها داره . دلیلش هم برای قرار دادن تلفن در حالت Do Not Disturbed زمانی که شما گوشیتون رو روی صفحه میذارین زمین هستش. مجوز دوم مورد نیاز Device Admin هستش که به برنامه اجازه میده وقتی گوشی رو روی سطح صاف قرار میدین نمایشگر رو خاموش کنه .

خب بریم سراغ اموزش :

اول از همه باید برنامه Tasker رو دانلود کنین
بر روی Import ضربه بزنید
اجازه دو رو که بالا توضیح دادیم رو به برنامه بدین
تمام !
حالا میتونین برنامه رو ببندین و گوشیتونو برگردونین و بذارین رو یه سطح صاف که به حالت Do Not Disturbed بره.

بیشتر بخوانید:

برچسب ها
دانلود جدیدترین برنامه ها و بازی های اندروید
گت اندروید از بروزترین سایت های اندرویدی در ایران از سال 1392 فعالیت خود را آغاز کرده و همچنان در خدمت شما کاربران گرامی است.