آموزش کامل گذاشتن آی جی تی وی IGTV در اینستاگرام

نویسنده: mjomrani | 2164 بازدید
1 فروردین 1399

یکی از قابلیت های جذاب اینستاگرام بخش IGtv است که میتوانید ویدیوهای بیشتر از یک دقیقه را در آن بارگزاری کنید.در این مقاله نکات مربوط به IGtv توضیح داده میشود.
امروز قصد داریم

آموزش کامل گذاشتن آی جی تی وی IGTV در اینستاگرام

را به شما یاد دهیم . برای اینکه بتوانید از قابلیت IGtv استفاده کنید باید از آخرین نسخه اینستاگرام استفاده کنید. اگر اینستاگرام شما بروز نیست میتوانید آخرین نسخه را از سایت گت اندروید دریافت و نصب کنید.
خیله خب برویم سر اصل مطلب. برای اینکه بتوانید igtv های اینستاگرام را ببینید کافی است به قسمت اکسپلورر بروید، در بالاترین قسمت صفحه روی igtv کلیک کنید. در اینجا میتوانید آی جی تی وی های مختلفی راببینیم.
همه چیز در مورد igtv اینستاگرام


یکی از ویژگی های جذاب igtv این است که میتوانید یک ویدیو را به صورت تمام صفحه و حتی افقی یا عمودی ببینید.حال برای اینکه بخواهیم
ویدیویی در قسمت igtv قرار دهیم به ترتیب زیر عمل میکنیم:
وارد اینستاگرام میشویم و روی آیکون + برای بارگذاری ویدیو کلیک میکنیم. حال ویدیوی خود را انتخاب میکنیم. در این قسمت از ما پرسیده میشود که میخواهیم نسخه کوتاه شده ی ویدیوی خود را قرار دهیم که مخصوص انتشار در پست ها است و یا نسخه طولانی ویدیوی خود را که مخصوص انتشار در igtv. ما روی long video کلیک میکنیم.
همه چیز در مورد igtv اینستاگرام


در قسمت بعدی باید کاور ویدیوی خود را انتخاب کنیم. انجام دادن این کار باعث میشود ویدیوی ما بیشتر دیده شود، البته الزامی به استفاده از آن نیست.
فقط توجه داشته باشید سایز مناسب برای کاور ویدیوی igtv نسبت تصویر 16:9 است
همه چیز در مورد igtv اینستاگرام


مثلا من این عکس را انتخاب میکنم.
همه چیز در مورد igtv اینستاگرام


تقریبا کار ما تمام است.در این قسمت عنوان و توضیحی برای ویدیوی خود مینویسیم.
همه چیز در مورد IGtvاینستاگرام


اگر میخواهیم igtv ما در قسمت پست های ما نیز نمایش داده شود، تیک گزینه post a preview را میزنیم، در قسمت آخر هم میتوانیم مشخص کنیم که آیا igtv ما در اکانت فیسبوک ما نمایش داده شود یا خیر.خیله خب، ویدیوی ما آماده انتشار است کافی است در بالاترین قسمت روی post کلیک کنیم.

بیشتر بخوانید:

دانلود جدیدترین برنامه ها و بازی های اندروید
گت اندروید از بروزترین سایت های اندرویدی در ایران از سال 1392 فعالیت خود را آغاز کرده و همچنان در خدمت شما کاربران گرامی است.