آموزش حذف موقت اکانت اینستاگرام

نویسنده: Raven | 9891 بازدید
6 بهمن 1396

اینستاگرام که این روزها در اکثر تلفن‌های هوشمند یافت می‌شود، قابلیت حذف حساب کاربری را به دو صورت در اختیار کاربر قرار می‌دهد. در حالت اول، حذف موقت اکانت اینستاگرام بوده و امکان دسترسی دوباره به آن وجود دارد. در حالت دوم، اکانت شما به طور کامل پاک شده و دیگر قابل بازگردانی نیست.

در حذف موقت اکانت اینستاگرام بر خلاف حذف به صورت دایمی (آموزش حذف و پاک کردن اکانت اینستاگرام)، این امکان به شما داده می‌شود تا دوباره به اکانت، همراه با تمامی اطلاعات حساب کاربری‌ مانند قبل دسترسی داشته باشید. این نوع حذف کردن که با عنوان Disable Account یا غیرفعال کردن اکانت هم شناخته می‌شود، برای زمانی کاربردی است که کاربر می‌خواهد برای یک مدت زمان از اینستاگرام خارج شود و به صورت موقتی حساب کاربری‌اش را حذف کند. در واقع اکانت غیرفعال شده دوباره می‌تواند مانند قبل فعال شود.

1-برای حذف اکانت اینستاگرام به صورت موقت، مراحل زیر را به ترتیب دنبال کنید:

توسط مرورگر موبایل و یا کامپیوتر، وارد اکانت اینستاگرام خود شوید. دقت کنید شما قادر به حذف اکانت توسط اپ نسخه موبایل نخواهید بود.



2-بر روی آیکون آدمک کلیک کنید تا پروفایل شخصی شما در اینستاگرام باز شود.


3-در صفحه باز شده بر روی “Edit Profile” کلیک کنید.


4-در این بخش بر روی “Temporarily disable my account” کلیک کنید.


5-در صفحه جدید باز شده باید دو قسمت خواسته شده را پاسخ دهید. بخش “Why are you disabling your account” دلیل شما برای حذف اکانت و بخش “Re-enter your password” وارد کردن دوباره رمز عبور شما را می‌خواهد.


6-پس از وارد کردن موارد خواسته شده بر روی دکمه آبی رنگ “Temporarily Disable Account” کلیک کنید.
با این کار حساب کاربری شما به صوت موقت از اینستاگرام پاک شده و دیگر کسی قادر به مشاهده آن نخواهد بود.

همان طور که می‌دانید نکته اصلی حذف اکانت اینستاگرام به ‌صورت موقت، قابل برگشت بودن آن است. برای بازگردانی دوباره اکانت اینستاگرامی که به صورت موقت حذف یا همان غیرفعال شده، تنها کافی است یک بار وارد اکانت خود شوید تا از این حالت خارج شود.

بیشتر بخوانید:

دانلود جدیدترین برنامه ها و بازی های اندروید
گت اندروید از بروزترین سایت های اندرویدی در ایران از سال 1392 فعالیت خود را آغاز کرده و همچنان در خدمت شما کاربران گرامی است.