چگونه تنظیمات اکسپلور اینستاگرام را تغییر دهیم

نویسنده: mjomrani | 67922 بازدید
7 فروردین 1399

امروز قصد داریم به شما آموزش دهیم که

چگونه تنظیمات اکسپلور اینستاگرام را تغییر دهیم

؟ اگر شما هم به بخش Explorer اینستاگرام رفته باشین احتمالا متوجه میشوید که تقریبا هر نوع محتوایی به شما نشان داده میشود. در واقع این قسمت به گونه ای طراحی شده است که بر اساس پست هایی که شما شما لایک کرده اید یا پست هایی که اکثر مخاطبان شما لایک کرده اند یک سری محتوا را به شما نشان دهد. ممکن است بعضی از این پست ها مطابق میل شما باشد و بعضی از پست ها نه! حال برای اینکه به اینستاگرام بگوییم از یک محتوا خوشمان می آید یا خیر باید بدین گونه عمل کنیم:
وارد بخش Explorer میشویم و روی یک پست کلیک میکنیم. حال دو حالت وجود دارد. اگر به این نوع محتوا علاقه داریم کافی است طبق تصویر زیر روی دکمه ی See Similar Posts کلیک کنیم تا پست های بیشتری راجع به این نوع موضوع به ما نشان دهد.
چگونه پست ها و اکانت های دلخواهمان را در اینستاگرام پیدا کنیم؟


اگر به این محتوا علاقه نداریم و نمیخواهیم دیگر این نوع محتوا را ببینیم کافی است روی سه نقطه در بالای تصویر بزنیم و گزینه ی Not interested In This Post را بزنیم تا از این به بعد پست هایی از این قبیل را کمتر ببینیم.
چگونه پست ها و اکانت های دلخواهمان را در اینستاگرام پیدا کنیم؟


همچنین به شما پیشنهاد میکنیم تا آموزش کنترل وضعیت فعالیت در اکسپلور اینستاگرام را نیز بخوانید.

بیشتر بخوانید:

دانلود جدیدترین برنامه ها و بازی های اندروید
گت اندروید از بروزترین سایت های اندرویدی در ایران از سال 1392 فعالیت خود را آغاز کرده و همچنان در خدمت شما کاربران گرامی است.