چگونه بفهمیم چه کسانی به اکانت اینستاگرام ما وصل هستند

نویسنده: mjomrani | 65632 بازدید
2 فروردین 1399

یکی از دغدغه های اصلی کاربران اینستاگرام آن است که

چگونه بفهمیم چه کسانی به اکانت اینستاگرام ما وصل هستند

. این قابلیت در آپدیت جدید اینستاگرام به آن اضافه شده و شما میتوانید ببینید که چه کسانی به جز شما وارد اکانت اینستاگرام شما شده اند و دسترسی آن شخص را محدود کنید.
یکی از کار هایی که هکر های اینستاگرامی میکنند این است که بعد از هک کردن پیج موردنظر ، یوزر و پسورد پیج را تغییر نمیدهند تا شخص متوجه نشود که اکانتش حذف شده است و شروع به جاسوسی در اکانت اینستاگرام فرد میکنند. بیشتر سیاستمداران طعمه این چنین کار هایی میشوند.
حال برای اینکه بفهمیم چه کسانی وارد پیج اینستاگرام ما شده اند باید آخرین نسخه اینستاگرام را از سایت گت اندروید دانلود کنیم .

حال باید وارد تنظیمات شویم و روی سر برگ Security کلیک کنیم.
چه کسانی وارد اینستاگرام ما شده اند؟


در قسمت data and history کافی است روی Apps and websites کلیک کنیم.
چه کسانی وارد اینستاگرام ما شده اند؟


در اینجا میتوانیم تمام دستگاههای موبایل و رایانه هایی را که وارد اکانت ما شده اند به همراه مدل و لوکیشن دستگاه مربوطه ببینیم.
چه کسانی وارد اینستاگرام ما شده اند؟


حال اگر کسی به غیر از ما وارد اکانت ما بود کافی است روی مدل دستگاه کلیک کنیم و دسترسی او را محدود کنیم.در قسمت Active میتوانیم دستگاه های فعال را ببینیم ودر قسمت Expired هم دستگاه هایی که دسترسی که دسترسی شان را محدود کرده ایم. حال که دسترسی فرد مورد نظر به اکانت خود را محدود کردید هر چه سریع تر نسبت به تغییر رمز خود اقدام کنید.

بیشتر بخوانید:

دانلود جدیدترین برنامه ها و بازی های اندروید
گت اندروید از بروزترین سایت های اندرویدی در ایران از سال 1392 فعالیت خود را آغاز کرده و همچنان در خدمت شما کاربران گرامی است.