آموزش مخفی کردن هشتگ ها در استوری اینستاگرام

نویسنده: mjomrani | 5954 بازدید
2 فروردین 1399

یکی از قابلیت های بسیار کاربردی اینستاگرام استفاده از هشتگ در استوری ها است. این کار باعث میشود استوری ما توسط افراد بیشتری دیده شود و اگر پیج ما تجاری باشد کمک شایانی به رشد ما میکند. تعداد زیادی هشتگ را میتوان در استوری قرار داد اما بهتر است از 4 الی 5 هشتگ پرکاربرد در استوری استفاده کنیم. با اینکه استفاده از هشتگ کمک شایانی به دیده شده بیشتر استوری ما میکند از طرفی دیگر هم دیدن تعداد زیادی هشتک در استوری برای مخاطب آزاد دهنده است و احتمالا کمتر استوری های ما را ببیند. حال ما میتوانیم هشتگ ها را با ترفند های ساده در استوری پنهان کنیم تا مخاطب ما اصلا اذیت نشود. با گت اندروید همراه باشید تا چندین روش پنهان کردن هشتگ ها را در ادامه بیان کنیم.

آموزش پنهان کردن هشتگ ها در استوری اینستاگرام


بعد از اینکه وارد اینستاگرام شدید و در استوری خودتان ، هشتگ های مربوط به کارتان را قرار دادید ، با روش های زیر میتوایند هشتگ های خود را پنهان کنید:
با 2 تا از انگشتان خود هشتگ های نوشته شده را نگه دارید و آن ها را تا حد ممکن کوچک کنید تا عملا دیده نشوند(با اینکه وجود دارند!)
آموزش پنهان کردن هشتگ ها در استوری اینستاگرام


حال اگر هشتک هایتان به اندازه کافی کوچک شدند ولی باز هم قابل دیدن هستند(هر چند به سختی) میتوانید آن ها را به گوشه های پرت تصویرتان ببرید تا چشم مخاطب به هیچ وجه به هشتگ ها نیفتد. به تصویر بالا سمت چپ نگاه کنید.
آموزش پنهان کردن هشتک ها در استوری اینستاگرام


کار دیگری که میتوانید انجام دهید این است که هشتگ ها را هم رنگ قسمتی از تصویر کنید و روی تصویر هم رنگ ببرید. با این کار هشتگ ها به نوعی استتار میشوند.
آموزش پنهان کردن هشتک ها در استوری اینستاگرام


و اما روش آخر این است که روی هشتگ ها شکلک قرار دهید.

آموزش پنهان کردن هشتگ ها در استوری اینستاگرام


با این کار مخاطب به جای هشتگ شکلک را میبیند که شکلک های اینستاگرام جذابیت خاص خودشان را دارند.
آموزش پنهان کردن هشتگ ها در استوری اینستاگرام

بیشتر بخوانید:

دانلود جدیدترین برنامه ها و بازی های اندروید
گت اندروید از بروزترین سایت های اندرویدی در ایران از سال 1392 فعالیت خود را آغاز کرده و همچنان در خدمت شما کاربران گرامی است.