ارسال پیام زمان بندی شده در تلگرام

نویسنده: Arya | 16143 بازدید
26 فروردین 1399

محبوبیت بیش از حد تلگرام به عنوان کم مصرف ترین پیام رسان در دنیا روز به روز بیشتر میشود. همین محبوبیت دلیلی است تا برنامه نویسان تلگرام هر بار قابلیت های جدیدی را به این برنامه اضافه کنند. یکی از جدید ترین و البته کاربردی ترین قابلیت های این برنامه

ارسال پیام های زمان بندی شده در تلگرام

است تا کاربران بتوانند بدون استفاده از ابزار خاصی پیام های خود را در زمان مشخصی ارسال کنند. برای اینکه بتوانیم یک پیام زمان بندی شده را برای کسی ارسال کنیم وارد تلگرام میشویم و روی پروفایل شخص مورد نظر کلیک میکنیم. حال پیام خود را مینویسیم و روی دکمه ی ارسال نگه میداریم. در اینجا دو گزینه برای ما ظاهر میشود که اولی ارسال پیام زمان بندی است.
ارسال پیام زمان بندی شده در تلگرام

با کلیک روی این گزینه میتوانیم مشخص کنیم پیام ما در چه ساعت و تاریخی برای فرد مورد نظر ارسال شود.
ارسال پیام زمان بندی شده در تلگرام


اگر آخرین بازدید ما و شخص مورد نظر روی پروفایل نمایش داده شود میتوان با کلیک روی قسمت مشخص شده در تصویر زیر، به محض آنلاین شدن فرد مورد نظر در تلگرام، پیام ما برای او ارسال شود.
ارسال پیام زمان بندی شده در تلگرام


برای دیدن پیام های زمان بندی ارسال شده به یک شخص مطابق عکس زیر اینجا کلیک کنید. اگر هم خواستید میتوانید پیام خود را مجددا زمان بندی کنید یا همین الان بفرستید و یا حتی پیام خود را حذف کنید.
ارسال پیام زمان بندی شده در تلگرام

به جز قابلیت ارسال زمان بندی، گزینه ی ارسال بی صدا هم وجود دارد که در صورت انتخاب این گزینه پیام شما برای شخص به صورت بی صدا فرستاده میشود.

بیشتر بخوانید:

دانلود جدیدترین برنامه ها و بازی های اندروید
گت اندروید از بروزترین سایت های اندرویدی در ایران از سال 1392 فعالیت خود را آغاز کرده و همچنان در خدمت شما کاربران گرامی است.