باربارین Barbarian (بربر ها)

نویسنده: Arya | 14061 بازدید
13 دی 1393

باربارین ها جنگجویانی نترس و بی باک با اتکا بر عضلات قوی و سبیل فوق العاده خود در روستاهای دشمن به ویران گری و انتقام می پردازند. گروه از باربارین ها را در قبیله دشمن آزاد کنید و از جنگیدن آنها لذت ببرید.
اگر شما می خواهید از گروهی از بازبازین ها (Barbarian) برای تخریب دیوار دشمن استفاده کنید، بهتر است بجای رها کردن همه ی آنها به صورت یکباره، ابتدا یکی از آنها را رها کنید تا اگر تله ای داشت همه ی سربازان شما درگیر آن نشوند و پس از اینکه آن سرباز شروع به تخریب دیوار کرد، سپس همه ی باربارین ها را رها کنید. با این کار همه ی باربارین ها به یک واحد دیوار حمله می کنند.
باربارین ها (Barbarian) برای نفوذ به دیوار های دشمن ضعیف هستند و اگر از استراتژی بالا استفاده نشود، گروهی از آنه به یک دیوار ضربه نمی زنند و معمولا پخش می شوند. بهتر است برای عبور از دیوار ها از دیوارشکن (Wall Breaker) و یا نیروهای قوی تر استفاده شود.
معمولا برای حمایت از باربارین ها در جنگ، از کماندار (Archer) و غول (Giant) استفاده می شود.
برای اینکه در حمله از نابود شدن یکباره همه باربارین ها به وسیله شلیک ها انفجاری خمپاره انداز (Mortar) و برج جادوگر (Wizard Tower) و .. جلوگیری کنید، می توانید آنها را به صورت پراکنده در روستای دشمن رها کنید.
درست است که گروهی از باربارین ها (Barbarian) در مسیرشان همه چیز را سریعا نابود می کنند ولی آنها در زیر آتش های سنگین و انفجاری دشمن زیاد دوام نمی آورند.
باربارین ها هدف مورد علاقه ای ندارند و به نزدیک ترین ساختمان حمله می کنند.
یک باربارین هم برای نابود کردن خمپاره انداز بی دفاع دشمن هم کافیست، زیرا خمپاره انداز نیروهای نزدیک خود را نمی تواند بزند.
باربارین ها (Barbarian) به همراه کمانداران به صورت گروهی برای زدن پادشاه باربارین ها (Barbarian King) و یا ملکه کماندار (Archer Queen) مناسب هستند. زیرا هزینه و زمان ساخت این نیرو ها کم و بصرفه است.

باربارین Barbarian (بربر ها)

ویدیوی معرفی و تریلر Barbarian | باربارین

بیشتر بخوانید:

دانلود جدیدترین برنامه ها و بازی های اندروید
گت اندروید از بروزترین سایت های اندرویدی در ایران از سال 1392 فعالیت خود را آغاز کرده و همچنان در خدمت شما کاربران گرامی است.