دیوار شکن | Wall Breaker

نویسنده: Arya | 12337 بازدید
14 دی 1393

دیوار شکن | Wall Breaker

ظاهر: یک اسکلت کوچک که کلاه خلبانی بر سر دارد و یک بمب بزرگ در دستانش است.
دیوار شکن به نزدیک ترین دیوار نسبت به نقطه ای که رهایش کرده اید حمله ور می شود و به سبک خلبان از جان گذشته ی ژاپنی ( کامیکاز ژاپنی در جنگ جهانی دوم هواپیمای خود را از مواد منفجره پر کرد و با آن به مواضع دشمن حمله کرد ) خود را فدا می کند تا راه را برای سایر نیرو ها بگشاید. قدرت تخریبی بمبی که توسط دیوار شکن برای انهدام دیوار حمل می شود تا ۴۰ برابر است. بدین ترتیب که برای مثال قدرت تخریبی بمب یک دیوار شکن ۱۲ است اما قدرت تخریبی همان بمب برای دیوار۴۸۰ است! بدون توجه به خسارتی که وارد می کند یا نه ، دیوار شکن بعد از انفجار بمبی که در دست دارد نابود می شود.
تا اتمام تخریب تمام دیوار ها ، اولویت اول دیوار شکن ها دیوار های دشمن است ، حتی اگر شما آنها را در دورترین نقطه نسبت به دیوار دشمن رها کنید آنها به سمت آن دیوار یورش می برند.

دیوار شکن | Wall Breaker



استراتژی دفاعی:
دیوار شکن دیواری که پشتش هیچ سازه ای نباشد را مورد هدف قرار نمی دهد.
دیوار شکن هیچ گاه به تک دیوار حمله نمی کند ، دیوار مورد هدف او باید حداقل از سه دیوار متصل به هم تشکیل شده باشد که تماما و یا بخشی از یک سازه را تحت مراقبت قرار داده باشد.
داشتن دو لایه ی دیوار دفاعی در برابر دیوار شکن ها کارساز نیست ، چون قدرت انفجاری ای که دیوار شکن ایجاد می کند به هر دو لایه ی دیوار خسارتی یکسان وارد می کند و می تواند هر دو لایه را تخریب کند. همیشه تلاش کنید سازه های کم اهمیت تر را خارج از لایه های دیواری خود قرار دهید( منابع ، کلبه ی کارگر و…) این باعث می شود که دشمن مجبور شود دیوار شکن های خود را از فواصل دور تری نسبت به دیوار رها کند و این شانس عناصر دفاعی شما را برای تشخیص و انهدام دیوار شکن قبل رسیدن به دیوار را افزایش می دهد.
قرار دادن دیوار شکن در قلعه به هیچ وجه توصیه نمی شود! چون انفجاری که آنها ایجاد می کنند زیاد نمی تواند به حریف آسیب وارد نماید.

استراتژی هجومی:
دیوار شکن قوی ترین نیرو برای شکست دیوار است.
دیوار شکن ها با توجه به سلامتی بسیار کمشان نسبتا هزینه ی زیادی دارند. برای اینکه بتوانند به ماموریت خود ( دیوار شکنی) به نحو احسن بپردازند نیاز است یک یا دو غول را برای مثال به سمت دیوار مورد نظر فرستاد و سپس پشت سر آنها دیوار شکن ها را فرستاد تا از خط آتش حریف در امان باشند. غول ها و دیوار شکنان هم تیمی های عالی هستند ، در حالی که غول ها عناصر دفاعی حریف را سرگرم خود می کنند دیوار شکن با انهدام دیوار راه را برای تجاوز غول به داخل دیوار های دشمن فراهم می سازد.
پیشنهاد می شود برای بالا بردن کارایی دیوار شکن ها ، در هر بار دو دیوار شکن به یک مسیر فرستاده شوند تا قدرت تخریبی بیشتری داشته باشند.
سلامت آنها بسیار پایین است ، پس باید از آنها هوشمندانه استفاده کرد.
دیوار شکنان قدرتی تخریبی انفجاری دارند ، بنا به این قابلیت می توان از آنها برای اتمام نابودی یک سازه که چشبیده به یک دیوار هست هم بهره برد.

تفاوت های سطوح ارتقاء:
سطح سوم: بمبی که دیوار شکن حمل می کند بزرگتر می شود.
سطح پنجم : بمب حاملی طلایی می شود.
سطح ششم: در این سطح دیوار شکن یک بشکه ی بمب را حمل می کند که قدرت انفجاری بسیار بالایی دارد (شبیه بمب غول پیکر)

سایر دانستنی ها :
اگر قبیله ی دشمن هیچ دیواری نداشته باشد و شما دیوار شکن را به میدان بفرستید اون به نزدیک ترین سازه نسبت به نقطه ای که رهایش کرده اید یورش می برد و خودش را آنجا منفجر می کند. با این حال خسارتی که وارد می کند بسیار کمتر از قدرت تخریبی ای است که در مواجهه با دیوار ایجاد می کند. برای مثال یک دیوار شکن سطح پنج فقط می تواند ۴۶ واحد خسارت به سازه ی دشمن وارد نماید در حالی که اگر همین دیوار شکن را به سوی دیوار دشمن بفرستید قدرت تخریبی اش ۱۸۴۰ واحد خواهد بود ! دیوار شکن به هیچ وجه نیروی مناسبی برای قلعه نیست . زمانی که دشمن حمله می کند در صورتی که قلعه با دیوار شکن ها پر شده باشد آنها به سوی دشمن حمله می کنند و خودشان رو جلوی آنها منفجر می کنند و سریعا نابود می شوند. برای استراتژی حمله ای هم نباید از آنها به عنوان سربازان قلعه استفاده کرد چون اگر ۵ یا ۱۰ تای آنها به طور همزمان رها شوند ( اگر چه بتوانند موفق شوند و خود را به دیوار های حریف برسانند می توانند بسیار موثر باشند) به احتمال بسیار زیادی با یک شلیک خمپاره انداز دشمن قبل از اینکه به نقطه ی محبوب خود برسند نابود می شوند.
حداکثر دیوار شکن مستقر در اردوگاه های سطح آخر ۱۲۰ است که با توجه به نهایت ظرفیت قلعه ( که می تواند ۱۷ دیوار شکن را در خود جای دهد) تا ۱۳۷ تا هم می رسد.
از دوازدهم مارس ۲۰۱۳ هر دیوار شکن دو فضا را در اردوگاه اشغال کردند( قبل از این تاریخ فضای اشغالی اش یک بود!)

خصوصیات دیوار شکن (Wall Breaker) :

✔ هدف مورد علاقه : دیوار (قدرت تخریبی ۴۰ برابر)
✔ نوع حمله : انفجار تا شعاع ۲ بلوک
✔ میزان اشغال فضا : ۲ اسلات
✔ مدت زمان آموزش (ساخت) : ۲ دقیقه
✔ سرعت حرکت : ۲۴
✔ سرعت حمله : ۱ ثانیه
✔ سطح پادگانِ (Barrack) مورد نیاز : ۵
✔ بُرد : ۱ واحد


دیوار شکن ها (Wall Breaker) در ۶ سطح مختلف وجود دارند:
دیوار شکن | Wall Breaker


مشخصات:

برای مشاهده تصویر زیر در سایز بزرگتر روی آن کلیک کنید
دیوار شکن | Wall Breaker

ویدیوی معرفی و تریلر دیوار شکن | Wall Breaker

بیشتر بخوانید:

  1. 27 مرداد 1394 11:05
    نپسندیدم 0 پسندیدم
    abas king | ميهمان
    ali bod hhhhhhhhhhhhh

دانلود جدیدترین برنامه ها و بازی های اندروید
گت اندروید از بروزترین سایت های اندرویدی در ایران از سال 1392 فعالیت خود را آغاز کرده و همچنان در خدمت شما کاربران گرامی است.