کنترل وضعیت فعالیت در اکسپلور اینستاگرام

نویسنده: mjomrani | 8697 بازدید
2 فروردین 1399

همانطور که میدانید اینستاگرام یکی از بزرگترین شبکه های اجتماعی است که هر روز کاربران تازه ای به آن اضافه میشوند. یکی از بخش های جذاب آن بخش

اکسپلور اینستاگرام

است که میتوانید ویدیو های مختلفی را در دسته بندی های مختلف ببینید.موضوعاتی مثل آشپزی، تکنولوژی و سینما از موضوعات پر طرفدار در اینستاگرام هستن که افراد زیادی را مشغول به خود کرده است. با آن که سرگرمی خوب است ولی اگر زیاد از آن استفاده کنیم هیچ منفعتی برای ما ندارد. بنابراین باید وضعیت فعالیت خود در اینستاگرام را مدیریت کنیم تا بتوانیم به سایر کار هایمان هم برسیم.
خبر خوب این است که شما فقط از طریق اپلیکیشن موبایل اینستاگرام میتوانید وضعیت فعالیت خود را کنترل کنید.

برای این کار کافی است از قسمت نوار وضعیت روی Your Activity کلیک کنیم.
کنترل وضعیت فعالیت در اینستاگرام


در اینجا میتوانیم خلاصه ای از وضعیت فعالیت خود در اینستاگرام را ببینیم. در بالاترین قسمت صفحه یک زمان نوشته شده که میانگین زمان استفاده ما از اینستاگرام در طول هفته را نشان میدهد.
کنترل وضعیت فعالیت در اینستاگرام


کمی پایین تر میتوانیم میزان استفاده خود از اینستاگرام را به تفکیک روز های هفته در نموداری میله ای ببینیم.
برای اینکه بفهمیم در هر روز چقدر از اینستاگرام استفاده کرده ایم کافی است انگشت خود را روی نمودار میله ای مربوط به همان روز نگه داریم.
کنترل وضعیت فعالیت در اینستاگرام


حال میریم به کاربردی ترین بخش این قسمت یعنی Set Daily Reminder . همان طور که از نامش پیداست در این قسمت میتوانیم برای استفاده روزانه خود از اینستاگرام محدودیتی تعریف کنیم. به طور مثال ما محدودیت را روی 30 دقیقه تنظیم میکنیم. حال وقتی در هر روز بیشتر از 20 دقیقه از اینستاگرام استفاده کردیم برنامه به طور خودکار به ما اطلاع میدهد و ما میتوانیم به طور کنترل شده ای از اینستاگرام استفاده کنیم.
کنترل وضعیت فعالیت در اینستاگرام


در قسمت آخر هم میتوانیم تعیین کنیم که چه نوع اعلان هایی از اینستاگرام دریافت کنیم.مثلا میتوانیم تعیین کنیم که فقط اعلان های دایرکت را دریافت کنیم.پیشنهاد من به شما این است که تمام اعلان ها را غیر فعال کنید تا هم کمتر از اینستاگرام استفاده کنید و هم باعث حواس پرتی ما نشود.
کنترل وضعیت فعالیت در اینستاگرام


به زودی

آموزش گذاشتن عکس در اکسپلور اینستاگرام

را به شما آموزش خواهیم داد.

بیشتر بخوانید:

دانلود جدیدترین برنامه ها و بازی های اندروید
گت اندروید از بروزترین سایت های اندرویدی در ایران از سال 1392 فعالیت خود را آغاز کرده و همچنان در خدمت شما کاربران گرامی است.