آموزش حذف اکانت اینستاگرام

نویسنده: Arya | 417682 بازدید
13 اردیبهشت 1394

ساخت اکانت و اشتراک گذاری تصاویر کار بسیار ساده و جذابی به نظر میرسد. اما برخی از کاربران پس از مدتی از کار با شبکه اینستاگرام منصرف شده و قصد لغو عضویت و حذف کامل اکانت خود در این سرویس را دارند. حذف اکانت در این سرویس نیز کار بسیار ساده ای میباشد و کاربران میتوانند در کوتاه ترین زمان ممکن به حذف اکانت خود بپردازند. در این آموزش قصد داریم به همراه شما عزیزان به بررسی چگونگی حذف اکانت در سرویس اشتراک عکس اینستاگرام بپردازیم. با ما همراه باشید.

برای این کار باید مستقیماً از وب‌سایت اینستاگرام اقدام کنید و راهی برای پاک کردن اکانت توسط خود اپلیکیشن وجود ندارد؛ هرچند که می‌توانید با مرورگر گوشی به وب‌سایت اینستاگرام هم مراجعه کنید. برای اینکار از طریق مرورگر ویندوز یا گوشی موبایل خود (فرقی نمیکند اندروید باشد یا آیفون !) به آدرس www.instagram.com وارد شوید . پیش از اقدام به حذف اکانت دو نکته را در نظر داشته باشید:

– با حذف اکانت تمامی تصاویر، ویدئوها، کامنت‌ها، لایک‌ها، دوستان، دنبال کنندگان و دیگر اطلاعات شما در این سرویس برای همیشه از بین خواهد رفت و اینستاگرام قادر به بازگرداندن آن‌ها نخواهد بود. پس به شما پیشنهاد میکنیم اگر تصاویر و ویدئوهایتان برای شما با ارزش می باشد حتما قبل از پاک کردن اکانت اینستاگرام خود از آنها بکاپ تهیه کرده و عکس ها و فیلم هایتان را در جایی ذخیره کنید.

– پس از حذف اکانت دیگر نه شما و نه هیچ کس دیگری قادر به ساخت اکانتی با همان نام کاربری نخواهد بود.


برای مشاهده تصاویر آموزشی زیر ، روی آنها کلیک کنید.

سپس در صفحه نخست این وب سایت بر روی گزینه Login کلیک کنید تا به صفحه ورود به اکانت شخصی خود راه یابید.
آموزش حذف اکانت اینستاگرام



در این صفحه و در فیلد اول، نام کاربری و یا آدرس ایمیلی که در زمان ساخت اکانت انتخاب و ثبت نموده اید و در فیلد دوم رمز عبور خود را وارد کنید تا به اکانت خود وارد شوید. یا با کلیک بر روی Forgot password? در صورت فراموشی رمزتان آن را بازیابی کنید.
آموزش حذف اکانت اینستاگرام



سپس در صفحه باز شده بر روی دکمه پروفایل خود (که روی آن تصویر اکانت و نام کاربری شما ثبت شده است) کلیک کنید تا لیست آبشاری زیر مجموعه های این دکمه باز شود و از این لیست گزینه Edit Profile را انتخاب کنید.
آموزش حذف اکانت اینستاگرام



حال با ورود به صفحه شخصی پروفایل خود به انتهای آن رفته و بر روی گزینه I’d like to delete my account کلیک کنید.
آموزش حذف اکانت اینستاگرام



اکنون به بخش حذف اکانت راه یافته اید. در این بخش سرویس اینستاگرام از شما دلیل حذف اکانت شما را می پرسد. با کلیک بر روی فلش کوچک کناری کادر گزینه Before you go, please tell us why (که در تصویر زیر نشان داده شده است) لیست دلایل نمایش داده میشود و میتوانید دلیل مناسب برای حذف اکانت خود را انتخاب کنید.
در صورتی که قصد ندارید دلیل خاصی را ارائه نمایید، گزینه آخر یعنی Other Reason (سایر دلایل) را انتخاب کنید(۱). اکنون در همین صفحه گزینه ای جدید با عنوان To continue, please re-enter your password باز خواهد شد. در کادر مربوط به این گزینه رمز عبور اکانت خود را وارد نمایید(۲) سپس به انتهای صفحه بروید و بر روی دکمه Permanently deactivate my account کلیک کنید(۳).
آموزش حذف اکانت اینستاگرام

بیشتر بخوانید:

  1. 16 تیر 1395 20:18
    نپسندیدم 0 پسندیدم
    میهمان sina | ميهمان
    سلام.میخواستم بدونم اگر اکانت حذف دایمی شود ایا استفاده از حساب در برخی نرم افزارهاوبازی های دیگر منحل می شود یاخیر؟

  2. 16 تیر 1395 17:47
    نپسندیدم 0 پسندیدم
    مهدیه | ميهمان
    سلام من یک اکانت داشتم قبلا الان یکی دیگه دارم.چجوری میشه اون قبلی رو پاک کردید؟

  3. 16 خرداد 1395 17:06
    نپسندیدم 0 پسندیدم
    Tannaz | ميهمان
    سلام.میخهستم بدونم امکانش وجود داره که من وقتی میخام اینستای ورژن جدیدو نصب کنم پیج قبلیم از دستم نره؟اگه امکانش وجود داره کامل برام توضیح بدین ممنونم

  4. 19 اردیبهشت 1395 14:20
    نپسندیدم 0 پسندیدم
    میهمان فاطمه | ميهمان
    وقتی میخوام اکانت جدید بسازم نمیشه و میگه که روی گوشی شما تعدادی اکانت وجوده داره یه همچین چیزی چه جوری حذفشون کنم که اکانت جدید بسازممم لطفا واسم ایمیل کنیددددد

  5. 9 اردیبهشت 1395 23:24
    نپسندیدم 0 پسندیدم
    فاطمه بیرامی | ميهمان
    چرا اکانتم حذف نمیشہ اصن گزینہ دلیت اکانت نداره پنهان میشہ لطفا راهنماییم کنید.مرسے.سلام

  6. 21 فروردین 1395 17:11
    نپسندیدم 0 پسندیدم
    mobin | ميهمان
    آقا چرا کسی جواب درس و حسابی نمیده ب آدم؟؟؟
    همه میگن هک اینستا تا حدی غیر ممکنه و...
    ولی چطور پیج افراد مشهور رو میتونن هک کنن؟؟
    من یه پیجی داشتم ک ازش بیرون اومدم..الان هم پسورد هم ایمیلی ک داده بودم رو فراموش کردم..شماره تلفن هم ندادم....ب هر کی ک میدونستم گفتن..همشون میگن ک نمیشه...ولی وقتی ب دو سه نفر گفتم ..گفتن ک میشه ولی خیلی خیلی سخته دردسر زیاد داره..ولی بهم گف ک میشه...
    حالا اینجا هم دارن میگن ک نمیشه..
    یعنی پیجم قفله..تو همون حالت خصوصی قرار داره...ازتون میخوام بهم بگین یه جواب دقیق و کامل اگ میدونین بگین ک میشه من دوباره برم تو پیجم یانه؟؟؟
    آخ برام مهمه...
    مرسی

  7. 1 فروردین 1395 10:34
    نپسندیدم 0 پسندیدم
    saraa | ميهمان
    سلام من میخوام اکانتم رو حذف کنم ولی وقتی توی قسمت ادیت پروفایل میرم فقط میتونم اکانتم رو غیر فعال کنم میشه راهنمایی کنید که چجوری حذف کنم

  8. 14 اسفند 1394 18:09
    نپسندیدم 0 پسندیدم
    لیلا شهریاری | ميهمان
    میخوام اکانت حذف کنم بلد نیستم خواهش میکنم کمکم کنید

  9. 4 اسفند 1394 16:54
    نپسندیدم 0 پسندیدم
    elmira | ميهمان
    کمککککککککککک تو روخدا به دادم برسید .سایتتون عالیه ولی من پس اکانتم رو فراموش کردم الانم برنامه اینستا رو از رو گوشیم پاک کردم
    از این ایمیلی هم که لرای اینستا استفاده کردم خیلی وقته که استفاده نم یکنم و رمز اونم فراموش کردم الان هرچی forget رو می زنم تو سایت اینستاتو یه صفح جدید آدرس ایمیل یا اکانتم رو می خواد بعداز زدن ادرس و وارد کردن کدی که اینستا خودش داده پیغام میده
    که( thanks!please check (e************h@gmail.com)for a link to reset your password)
    اما تو صفحه دیگه لینکی نیست که من روش کلیک کنم
    الان کاملا موندم حتی حاضرم تمام مشخصات رو بدم که یکی اون پیج رو هک کنه و از بین ببره

  10. 24 دی 1394 08:56
    نپسندیدم +1 پسندیدم
    j | ميهمان
    ممنون تز توضیجات دقیقتون

دانلود جدیدترین برنامه ها و بازی های اندروید
گت اندروید از بروزترین سایت های اندرویدی در ایران از سال 1392 فعالیت خود را آغاز کرده و همچنان در خدمت شما کاربران گرامی است.