چگونه به کمک اینستاگرام عکس های پرتره بگیریم؟

نویسنده: mjomrani | 2565 بازدید
2 فروردین 1399

امروز با آموزش یکی از ترفند های جذاب اینستاگرام در خدمت شما هستیم .احتمالا شما هم عکس هایی از اشخاص مختلف را دیده اید که تصویر پشت (و در واقع تصویر پس زمینه) تار است. این قابلیت که در عکاسی به آن پرتره یا افکت بوکه گفته میشود در دوربین های DLSR و برخی از موبایل های پرچمدار نظیر galaxy s 20 ultra و جود دارد. اگر موبایل شما از این قابلیت بی بهره است اصلا جای نگرانی نیست چون به کمک برنامه اینستاگرام میتوانید این قابلیت جذاب را در موبایل خود داشته باشید. فرقی ندارد که گوشی موبایل شما سامسونگ a70 یا a50 یا s8 یا گوشی های هواوی یا حتی آیفون . امروز یاد خواهید گرفت

عکس پرتره خوب و حرفه ای با گوشی موبایل

بگیرید.
برای استفاده از این قابلیت به قسمت

استوری اینستاگرام

بروید و در پایین صفحه به سمت چپ و راست بروید تا به focus برسید. از این قابلیت هم در دوربین جلو و هم در دوربین عقب میتوانید استفاده کنید. بعد از انتخاب دوربین، کافی است روی صفحه نمایش و در قسمتی که میخواهید تصویر تار شود ضربه بزنید.
چگونه به کمک اینستاگرام عکس های پرتره بگیریم؟


به همین سادگی به یک تصویر پرتره نسبتا خوب دست پیدا کردید. حال میتوانید هم عکس خود را در استوری و هم به صورت پست در اینستاگرام منتشر کنید. اگر میخواهید عکس خود را به صورت پست منتشر کنید کافی است روی آیکون ذخیره تصویر ضربه بزنید تا تصویر شما در گالری ذخیره شود و بعد اقدام به انتشار آن کنید.
چگونه به کمک اینستاگرام عکس های پرتره بگیریم؟


توجه داشته باشید که این حالت پرتره، صرفا یک حالت پورتره دیجیتالی است و نمیتوان از آن انتظاری در حد دوربین های حرفه ای و DLSR داشت .

بیشتر بخوانید:

دانلود جدیدترین برنامه ها و بازی های اندروید
گت اندروید از بروزترین سایت های اندرویدی در ایران از سال 1392 فعالیت خود را آغاز کرده و همچنان در خدمت شما کاربران گرامی است.