نحوه گذاشتن پست آلبومی چند عکس در اینستاگرام

نویسنده: mjomrani | 6838 بازدید
9 فروردین 1399

یکی از قابلیت های بسیار کاربردی اینستاگرام این است که میتوان تعدادی عکس را به صورت آلبومی در یک پست آپلود کرد. این قابلیت یک قابلیت کاربردی است برای اینکه همه ی عکس های شما توسط مخاطب به خوبی دیده شود میتوانید از این روش استفاده کنید. هم چنین توجه کنید که این روش برای پست کردن ویدیو های بیش از یک دقیقه نیز کاربرد دارد، مثلا یک ویدیوی پنج دقیقه ای را به این روش میتوان به پنج ویدیوی یک دقیقه ای تقسیم کرد و همه ی این ویدیو های یک دقیقه ای را به صورت آلبوم در یک پست اینستاگرام به اشتراک گذاشت. برای اینکه بتوانید

پست هایی آلبومی در اینستاگرام

بسازید وارد اینستاگرام میشوید و روی آیکون + برای آپلود عکس یا ویدیو کلیک میکنید.
آموزش ارسال پست آلبومی در اینستاگرام


حال در این قسمت روی آیکون مشخص شده در سمت راست تصویر (1) کلیک کنید و بعد تمام عکس ها و یا ویدیو های خود را به ترتیب انتخاب کنید.
آموزش ارسال پست آلبومی در اینستاگرام


حتی میتوانید از ویدیو و عکس با هم استفاده کنید. با کلیک روی دکمه ی گالری در بالای تصویر هم میتوانید به پوشه ی مورد نظر خود بروید و راحت تر عکس های خود را علامت گذاری کنید. حال که تمام عکس هایمان را مشخص کردیم روی Next میزنیم.
در این قسمت میتوانید برای هر عکس یک فیلتر انتخاب کنید. کافی است تصویر را به چپ و راست بکشید و فیلتر مورد نظر خود را اعمال کنید. در قدم بعدی هم میتوانید هر عکس را به صورت جداگانه ویرایش کنید و در نهایت Done را بزنید.
آموزش ارسال پست آلبومی در اینستاگرام


در قدم آخر ابتدا کپشن را مینویسیم و اگر تمایل داشتیم میتوانیم افراد را در عکس های خود تگ کنیم تا از انتشار پست ما با خبر شوند. برای تگ کردن افراد باید روی قسمتی از عکس کلیک کنیم و بعد آیدی فرد مورد نظر را جست و جو کنیم. توجه کنید که در همه ی عکس ها میتوان ده نفر را تگ کرد.
آموزش ارسال پست آلبومی در اینستاگرام


برای تگ کردن روی سایر عکس ها هم باید عکس اولی را به سمت چپ بکشید و روی عکس مورد نظر برای تگ کردن افراد کلیک کنید. اضافه کردن لوکیشن و انتشار خودکار در سایر شبکه ها را هم میتوانیم به دلخواه اضافه کنیم و در نهایت پست آلبومی خود را به اشتراک میگذاریم.

بیشتر بخوانید:

دانلود جدیدترین برنامه ها و بازی های اندروید
گت اندروید از بروزترین سایت های اندرویدی در ایران از سال 1392 فعالیت خود را آغاز کرده و همچنان در خدمت شما کاربران گرامی است.